طرح صالحین سپاه یک فرصت است

امام جمعه بوشهر گفت: طرح صالحین سپاه یک فرصت است که باید به خوبی از این فرصت استفاده شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری،امام جمعه بوشهر  ظهر سه‌شنبه در نشست شبکه تربیتی صالحین بسیج در استان بوشهر بیان کرد: طرح صالحین سپاه یک فرصت است که باید به خوبی از این فرصت استفاده شود.

او روز پاسدار را روز عزت، اقتدار و افتخار برای ایران و جهان اسلام دانست و افزود: سپاه پاسداران در هر جایی که نظام نیاز بداند حضوری فعال، کارآمد و موثر دارد و این مایه افتخار است.

امام جمعه بوشهر عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، سپاه حفاظت از تمامی آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب است هم ارزش‌های فرهنگی و دینی، هم ارزش‌های اجتماعی و علمی و هم ارزش‌های تمدن آفرین و پیشرفت‌های عمرانی.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه نام سپاه با انقلاب عجین است، تاکیدکرد: سپاه پاسداران از مولفه‌های اصلی قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

او با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگ پایه است، افزود: یکی از کار‌های بزرگی که سپاه انجام می‌دهد حوزه فرهنگی و تعلیم و تربیت در قالب طرح شجره طیبه صالحین است که یک کار اساسی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان کرد: طرح صالحین سپاه یک فرصت برای حفظ، صیانت و ارتقای سطح فرهنگی جامعه است.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به شرایط فرهنگی استان بوشهر، افزود: استان بوشهر استان ولایتمدار و انقلابی است و این یک نعمتی است که خداوند نصیب ما کرده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.