۱۷نفر در اثر حوادث چهارشنبه سوری در آذربایجان غربی مصدوم شدند

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان غربی گفت: امروز تا ساعت ۱۹ شب ۱۷ نفر بر اثر حوادث چهارشنبه سوری در استان مصدوم شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  باقر بهرامی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان غربی در خصوص آمار حوادث چهارشنبه سوری در استان گفت: با وجود هشدار‌های لازم تاکنون ۱۷ نفر بر اثر حوادث چهارشنبه سوری در استان مصدوم شده اند که از این تعداد سه نفر در ارومیه و مابقی در شهر‌های آذربایجان غربی بوده است.

وی با بیان اینکه امروز سه شنبه تا ساعت ۱۹ هیچ فوتی در اثر حوادث چهارشنبه سوری در استان گزارش نشده است، اظهار کرد: از این تعداد ۱۱ نفر به صورت سرپایی مداوا و ترخیص شدند، ۵ نفر در اورژانس تحت نظر هستند و یک نفر نیز به دلیل شدت جراحات به ارومیه اعزام شده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان غربی روز گذشته بر اثر انفجار مواد محترقه در ارومیه یک پسر ۱۵ ساله جان خود را از دست داد و یک نفر دیگر نیز زخمی شد.

بهرامی ادامه داد: پسربچه فوت شده با دوچرخه مقداری از مواد محترقه بمب دست ساز را در زیر لباس خود حمل می‌کرد که حین تردد، تعدادی از این بمب‌ها منفجر شد و این فرد در دم جان باخت.

وی اضافه کرد: یک نفر دیگر نیز که از محل انفجار در حال رد شدن بود، به شدت مجروح شد که نیرو‌های امدادی، او را به بیمارستان منتقل کردند.

ایام چهارشنبه آخر سال و روز‌های نزدیک به آن، انفجار مواد محترقه همواره معضلی در آذربایجان غربی و کشور بوده که تعدادی را به کام مرگ می‌کشاند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
وحیدنیک فرد
۱۹:۵۰ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
کاره مسعولان اشتباه ایت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۲۶ اسفند ۱۳۹۹
واویلا