گراوند:

زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود

استاندار بوشهر گفت: نکته مهم در انتخابات سال آینده، مشارکت حداکثری مردم است و دستگاه‌های مسئول باید زمینه این مشارکت را فراهم کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در نشست مدیران ستادی استانداری بوشهر به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا در سال آینده اشاره کرد و افزود: نکته مهم در انتخابات سال آینده، مشارکت حداکثری مردم است و موضوعی که نظام و کشور را بیمه می‌کند حضور پای صندوق رای است.

او، با بیان اینکه دستگاه‌های مسئول زمینه مشارکت حداکثری مردم را فراهم کنند، ادامه داد: حضور همه سلایق و نگاه‌های سیاسی در انتخابات، زمینه مشارکت حداکثری را فراهم می‌کند.


بیشتر بخوانید


استاندار بوشهر بیان کرد: وظیفه ما در انتخابات، برگزاری انتخابات سالم است و اجرای دقیق قانون وظیفه همه عوامل برگزاری انتخابات است.

گراوند گفت: کرونا تاثیر زیادی بر همه امور اقتصادی، عمرانی داشت، اما با همدلی و تلاش معاونان و کارکنان استانداری روند کاری متوقف نشد.

او افزود: هر چند منکر مشکلات مالی نیستیم، اما تمام مطالبات قانونی پرداخت شده و به دنبال این هستیم که کمک‌های بیشتری برای همکاران فراهم کنیم.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه فضای اعتماد به جامعه با اجرای قانون و عمل به قانون محقق می‌شود، بیان کرد: در موضوع تایید صلاحیت افراد، بر اساس ضوابط و مقررات عمل خواهیم کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.