رویت یک موجود عجیب الخلقه در اعماق اقیانوس هند

رویت یک موجود عجیب الخلقه در عمق ۳۷۰۰ فوتی اقیانوس هند، به سوژه داغ رسانه های خارجی تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، انتشار مجدد ویدئویی از یک موجود عجیب الخلقه در اعماق اقیانوس هند مورد توجه کاربران قرار گرفته است. در این ویدئو این موجود که به شکلی عجیب دو بار تغییر شکل می‌دهد در اعماق ۳۷۰۰ فوتی اقیانوس دیده می‌شود.

این ویدئو نخستین بار در یکی از کانال‌های یوتیوب با نام Captain JRD منتشر شد. بنا به ادعای این شبکه اجتماعی این ویدئو توسط ROV (دستگاه کنترل از راه دور) ضبط شده و محل تهیه این ویدئو در سواحل شرقی آفریقا در اقیانوس هند بوده است.


بیشتر بخوانید


ویدئو این موجود عجیب الخلقه در حالی که دو بار به شکلی ترسناک تغییر شکل داده و ناگهان از مقابل دوربین ناپدید می‌شود. در ابتدای ویدئو این موجود توپ مانند با شاخک‌های عجیب که در اعماق اقیانوس شناور است دیده می‌شود. لحظاتی بعد ناگهان این موجود تغییر شکل داده و برجستگی‌هایی رنگی در اطراف آن پدیدار می‌شود. در ادامه ناگهان این موجود به شکل یک تکه پارچه تبدیل شده و از مقابل دوربین ناپدید می‌شود.

بنا به گزارش یکی از سایت‌های انگلیسی این ویدئو اولین بار در سال ۲۰۱۳ منتشر شد، اما به تازگی نیز پس از انتشار مورد توجه قرار گرفته است. انتشار مجدد این ویدئو مورد توجه کاربران قرار گرفت و تبدیل به ویدئویی پربازدید شد. با این حال هنوز نام این موجود عجیب مشخص نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امید
۲۰:۵۱ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
روی حرف و گزارشات هندی ها نمیشه زیاد حساب کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
از این موجودات توی روستای محل زندگی ما هم وجود داره
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۷:۵۲ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
خدایا شکرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
حالا این موجود چی هست؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
سود سهام عدالت است نگران نباش