اطلاع رسانی رویداد‌های کنگره ملی شهدا در قالب ۲۳ نشست خبری

دبیر کمیته ارتباطات و رسانه دومین کنگره ملی شهدای استان یزد گفت: تمام رویداد‌های کنگره ملی شهدا با محوریت خدمت رسانی در رسانه ملی منعکس شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، برزگر دبیر کمیته ارتباطات و رسانه دومین کنگره ملی شهدای استان یزد با اشاره به انجام ۴۰ خدمت شاخص با محوریت خدمت رسانی در کنگره ملی شهدای استان، گفت: تمامی این رویداد‌ها در رسانه‌های استانی و ملی منعکس شده است.

 او با اشاره به برگزاری نشست‌های خبری با حضور کمیته‌های ۲۲ گانه کنگره ملی شهدای استان، افزود: ۲۳ نشست خبری با حضور اصحاب رسانه استان در محل نشست‌های خبری کنگره و همچنین به صورت مجازی از سامانه پخش زنده خانه مطبوعات برگزار شد.

برزگر نقش خبرنگاران در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در عصر امروز را ضروری دانست و گفت: به اذعان خبرنگاران این دوره از کنگره شهدای استان به واسطه اقدامات موثر در راستای خدمت رسانی و محرومیت زدایی از تاثیرگذار‌ترین کنگره‌ها در کشور بوده است.

اجلاسیه نهایی دومین کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید استان دارالعباده و دارالعلم یزد دهم فروردین ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار