بوشهر ۸ فروردین را بدون فوتی کرونا سپری کرد

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: امروز فوتی کرونا در استان به ثبت نرسید و تعداد قربانیان همان ۹۱۴ نفر باقی ماند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر، تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان را ۱۱۵ نفر عنوان کرد و افزود: در ۲۴ ساعت گذشته، ۳۰ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۹ نفر به کرونا، قطعی است.

او ادامه داد: ۱۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که چهار نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: امروز مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا، در استان به ثبت نرسید و مجموع قربانیان این ویروس  ۹۱۴ نفر باقی ماند که از این تعداد ۸۹۳ نفر به‌طور قطعی کرونا داشته‌اند و ۲۱ نفر نیز مشکوک به ابتلا به این بیماری بوده‌اند.


بیشتر بخوانید


کشمیری بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته ۲۳ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۱۰ نفر به کرونا مبتلا بوده‌اند.

او افزود: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۲۲ هزار و ۶۲۸ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر، همچنین با هشدار درباره قرمز شدن وضعیت استان، از مردم خواست تا پایان تعطیلات نوروزی در خانه بمانند و اصول بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.