امام زمان (عج)، صاحب اصلی انقلاب

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار با سربازان گمنام امام زمان گفت: زحماتی که می‌کشید مقبول درگاه خداوند است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار با سربازان گمنام امام زمان (عج) با تبریک این روز گفت: اگر کسی با تمام وجود متوجه خدا شود و در عمل خدا را ناظر بر کارهایش ببیند، خود را فراموش می‌کند و عملش خالصانه می‌شود.

او با بیان اینکه همه ما که مسئولیت گرفته ایم تکلیف داریم، افزود: باید در چهارچوب مأموریت و مسئولیت خود در جهت خدمت به مردم و صیانت و امنیت جامعه تلاش کنیم و کارمان را به درستی انجام دهیم.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی معجزه قرن است، تصریح کرد: امام خمینی (ره) در شرایطی انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و تثبیت کرد که کشور‌های سلطه گر با تمامی امکاناتی که داشتند مانع شدند و حتی جنگ ۸ساله علیه کشورمان راه انداختند، اما موفق نشدند، چون این کشور، کشور امام زمان است و امام زمان نگهدار آن است.


بیشتر بخوانید


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در بخش دیگری از سخنانش با قدردانی از تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان گفت: زحماتی که می‌کشید مقبول درگاه خداوند است و امیدواریم صاحب اصلی این نظام حضرت مهدی (عج) هم خالصانه بپذیرد و جامعه بشری هم از دست غول‌های سلطه گر جهان خلاصی یابد.

انتهای پیام/ ر ف



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار