در چهاردهمین روز از بهار برف میهمان مردم تکاب شد/افزایش تدریجی دمای هوا در آذربایجان غربی

کارشناس هواشناسی آذربایجان غربی گفت: در حالیکه امروز برف میهمان مردم تکاب بود اما از امروز تا پایان این هفته افزایش تدریجی دمای هوا در استان را شاهد خواهیم بود

یاسر اشتاد کارشناس اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: با گذشت ۱۴ روز از فصل بهار امروز برف، این نعمت الهی در شهرستان تکاب بر زمین نشست و موجب خوشحالی مردم شد.

او ادامه داد: بارش سنگین برف از لحظات ابتدایی صبح امروز ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ در این شهرستان آغاز و تا ساعاتی همچنان ادامه داشت اما این وضعیت در سایر نقاط استان گزارش نشده است.

اشتاد گفت: از امروز از تراکم ابرها در مناطق مختلف استان کاسته خواهد شد و وزش باد پدیده جوی غالب تا اواخر هفته جاری در استان است.

کارشناس اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی ادامه داد: از امروز تا اواخر هفته جاری دمای بیشینه در استان تا ده درجه گرمتر خواهد شد.

او اظهار کرد: در شبانه روز گذشته تکاب با دو درجه سانتی گراد زیر صفر و خوی با 21 درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای استان بودند و حداقل و حداکثر دمای هوا در شهرستان ارومیه مرکز استان آذربایجان غربی به ترتیب یک و 17 درجه بالی صفر گزارش شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.