اساسی‌ترین مشکل بوشهر، تامین آب است

استاندار بوشهر اساسی ترین مشکل این استان را تامین آب خواند و گفت: موانعی که بر سر راه طرح‌های آبرسانی قرار دارد باید سریع برطرف شود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در نشست شورای آب استان بوشهر بیان کرد: مدیران مربوط نگاه ویژه‌ای به مشکلات آب در استان داشته باشند.

او افزود: با توجه به اهمیت موضوع تامین آب، نشست‌های بررسی مشکلات حوزه آب استان به صورت هفتگی برگزار می‌شود.

استاندار بوشهر، مدیریت مصرف آب را از الزام‌های مهم در تابستان پیش‌رو عنوان کرد که برای پیشگیری از کم آبی باید به آن توجه کرد.

گراوند با تاکید بر حل مشکل برق برای طرح‌های آب شیرین کن در استان، گفت: موانعی که بر سر راه تسریع در اجرای طرح‌های تامین آب وجود دارد باید برچیده شود. 


بیشتر بخوانید


او از دستگاه‌های اجرایی خواست با هماهنگی معاونت عمرانی استانداری با جدیت بر اجرای طرح‌های آبرسانی نظارت کنند.

استاندار بوشهر به فرمانداران هم تاکید کرد که با جدیت پیگیر قطع انشعاب‌های غیرمجاز آب باشند و در این زمینه با هیچ کس تعارف نکنند.

گراوند با اشاره به طرح خط انتقال آب از آب شیرین کن ۱۷ هزار متر مکعبی بوشهر به سایر مخازن گفت: شهرداری بوشهر برای تسریع در اجرای این طرح اقدام کند و موانع کار را از سر راه بردارد.

در این نشست نوروزی فرماندار دشتستان با ارائه گزارش از وضعیت تامین آب در این شهرستان، پیشنهادهای خود را برای حل و فصل مسائل آب بیان کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.