۶ مراسم عروسی در تکاب متوقف شد

از برگزاری ۶ مراسم عروسی در مناطق مختلف شهرستان تکاب جلوگیری شد.

امیر ستوده‌فر فرماندار تکاب در گقتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: تیم‌های نظارت ستاد مقابله و مدیریت بیماری کرونا در راستای اجرای مصوبه‌های وضعیت قرمز شیوع بیماری کووید۱۹، در ۲ روز گذشته از برگزاری ۶ مراسم عروسی در مناطق مختلف این شهرستان جلوگیری کردند.

او افزود: این مراسم عروسی در تالار‌ها و محوطه‌های باز نزدیک منازل‌ مسکونی برگزار می‌شد که با حضور و هشدار دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد کرونا این شهرستان، برگزاری آن‌ها متوقف و از ازدحام جمعیت در آن جلوگیری شد.

ستوده فر بیان کرد: همچنین به دنبال اعلام وضعیت قرمز شیوع بیماری ناشی از ویروس کرونا طی ۲ روز گذشته یک باب تالار پذیرایی و چهار آرایشگاه زنانه متخلف که مصوبات ستاد کرونا را نادیده گرفته و فعالیت واحد صنفی خود را تعطیل نکرده بودند، پلمب شد.

فرماندار تکاب با بیان اینکه با متخلفان و صنوف‌ مشمول جدول گروه‌های شغلی ۲، سه و چهار که فعالیت خود را تعطیل نکرده‌اند با عنوان تهدید علیه بهداشت عمومی برخورد قضایی خواهد شد، اظهار داشت: محدودیت و ممنوعیت‌های شدید در خیابان‌ها و معابر عمومی پُرتردد شهر تکاب اعمال و با خودرو‌های با پلاک غیربومی که در داخل شهر تردد می‌کنند به‌طور جدی برخورد می‌شود.

ستوده‌فر، با اشاره به اینکه شریان‌های اصلی رفت و آمد شهر تکاب در ساعت‌های شلوغ و پُرتردد جهت جلوگیری از ازدحام جمعیت و خودرو‌ها مسدود می‌شود ادامه داد: اکیپ‌های نظارتی ستاد مقابله با بیماری کووید-۱۹ شامل فرمانداری، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف به صورت دائمی و شبانه روزی بر نحوه اجرای پروتکل‌های بهداشتی و روند تعطیلی صنوف مربوط به گروه‌های شغلی ۲، سه و چهار نظارت می‌کنند و با متخلفان و اصنافی که به فعالیت خود همچنان ادامه دهند برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.