ارتش جمهوری اسلامی ایران در اوج آمادگی رزمی و دفاعی

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران تحت فرماندهی ‏مقام معظم رهبری در اوج آمادگی رزمی و دفاعی قرار دارد.

به گزارش خبرنگارخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، امیر سرتیپ حاجیلو فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ارتش ‏جمهوری اسلامی ایران تحت فرماندهی مقام معظم رهبری در اوج آمادگی رزمی و دفاعی قرار دارد و با همراهی سایر نیرو‌های ‏مسلح با تمام قدرت و توان با تهدیدات مقابله کرده و هر دست درازی را با قدرت تمام پاسخ خواهد داد.

امیر حاجیلو تاکید کرد: ارتش همواره مایه دلگرمی و پشتیبان ملت ایران در شرایط سخت و بحرانی است و در این شرایط بحرانی ‏کرونایی امکانات درمانی ارتش در منطقه شمال غرب به صورت کامل در اختیار کادر درمان برای مقابله با این ویروس منحوس قرار دارد و بیمارستان ارتش در تبریز نیز به صورت کامل به این موضوع اختصاص داده شده است.

او در ادامه به برنامه های گرامی داشت روز ارتش اشاره کرد و گفت: بر خلاف سال های قبل، رژه یگان های مختلف ارتش با  رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی  به صورت رژه خودرویی در داخل پادگان ها برگزار خواهد شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش تکریم از سربازان، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده های شهدا و تولید مسندهای رادیوییو تلویزیونی را از جمله برنامه های گرامیداشت روز ارتش در منطقه شمال غربی کشور عنوان کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.