نوبت واکسیناسیون بیماران خاص کی است؟

مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات درباره زمان واکسیناسیون بیماران خاص توضیح داد.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمد حسین حیدری مشاور وزیر و مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت طی سخنانی با اشاره به نظارت گسترده در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی بیان کرد: از تاریخ ۹۹/۱۲/۲۶ مکاتبات واکسن انجام شده و شروع به گزارش گیری کرده ایم.

او  افزود: طبق مکاتبات انجام گرفته در جلسه شورای معاونان، با تاکید وزیر بهداشت، فقط تاکید بر واکسیناسیون کادر بهداشت و درمان بود.

مشاور وزیر و مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات بیان کرد: افرادی که بعد از کادر درمان برای تزریق واکسن انتخاب شده اند، بیماران خاص هستند و باید با هماهنگی همه سطوح حوزه سلامت کشور، روند تزریق سریعتر شود.

حیدری با اشاره به نظارت گسترده بر روند خدمات رسانی بخش بهداشت درمان کشور با توجه به موج جدید کرونا تاکید کرد: باید مدیران بازرسی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور نظارت بیشتری بر فعالیت‌های معاونت بهداشتی و حوزه گسترش داشته باشد.

او تاکید کرد: سرعت تزریق واکسن کادر بهداشت و درمان سریعتر شده و ثبت اطلاعات در سامانه‌ها نیز سریعا بروز شود همچنین تزریق واکسن با وجود برخی مشکلات باید در مراکز بهداشتی صورت گیرد.

حیدری با اشاره به روند واکسیناسیون اظهار داشت: وضعیت واکسیناسیون بهتر شده و واکسن آسترازنکا محصول کشور کره جنوبی نیز در حال توزیع است.

او ابراز امیدواری کرد: با سرعت بخشیدن به روند تزریق، مشکلات را با نظرات دقیق همکاران بتوانیم حل کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار