خیران به تامین نیازهای مددجویان کمیته امداد کمک کنند

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از همه مردم دعوت کرد که در ماه ضیافت الهی هر اندازه می‌توانند در دستگیری از نیازمندان به این نهاد یاری رسانند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد لطفی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر گفت: از نیکوکاران می‌خواهیم اگر شده به اندازه یک دست غذا چه به صورت گرم و چه سبد غذایی کمک کنند تا بتوانیم در ماه مبارک رمضان یاری رسان نیازمندان باشیم.

او ادامه داد: با برنامه ریزی خوبی که صورت گرفته و مشارکت خوب مردم و راهبری صداوسیما که با برنامه‌سازی در این زمینه فعالیت می‌کنند امیدواریم در ماه مبارک رمضان امسال طرح اطعام را گسترده‌تر از گذشته اجرا کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی بوشهر افزود: تهیه سبد غذایی با کمک قبلی خیران از قبل ماه رمضان آغاز شده و توزیع سبدهای غذایی را از ابتدای این ماه آغاز کرده‌ایم.

لطفی عنوان کرد: ۲۰ مرکز طبح غذا هم در استان راه‌اندازی شده و امیدواریم بتوانیم تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از ۶۰۰ هزار دست غذا میان افراد نیازمند توزیع کنیم.


بیشتر بخوانید


او گفت: با توجه به شرایط کرونایی برای اینکه لازم نباشد نیکوکاران به دفاتر کمیته امداد مراجعه کنند، می‌توانند کمک‌های نقدی خود را با شماره گیری کد دستوری #۱*۰۷۷*۸۸۷۷* یا از طریق  شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۳۷۰ نزد بانک ملی به دست ما برسانند تا برای تامین نیاز مددجویان هزینه شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی بوشهر بیان کرد: اگر خیرانی می‌خواهند کالایی را میان نیازمندان توزیع کنند با دفاتر کمیته امداد در استان تماس بگیرند تا همکاران ما به آن‌ها مراجعه و کالا را دریافت کنند.

لطفی همچنین عنوان کرد: یکی از کارهایی که هر سال در ماه رمضان با تمرکز بیشتری صورت می‌گیرد دعوت از خیران برای حضور در طرح اکرام ایتام و محسنین است که امسال هم دعوت می‌کنیم در این طرح‌ها مشارکت کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.