با حضور معاون وزیر بهداشت انجام شد؛

افتتاح چند طرح‌ بزرگ در بیمارستان شهدای تجریش

طرح‌های بهداشتی و درمانی بیمارستان شهدای تجریش با حضور معاون درمان وزیر بهداشت به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمانگروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، طرح بهداشتی و درمانی بیمارستان شهدای تجریش با حضور قاسم جان بابایی، معاون درمان وزارت بهداشت و علیرضا زالی فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران به بهره برداری رسید.

در این مراسم علیرضا زالی، فرمانده عملیات مدیریت کرونا در تهران و رئیس دانشگاه شهید بهشتی اظهار کرد: تاکنون  ۱۰ پروژه درمانی در بیمارستان شهدای تجریش افتتاح شده است.

او افزود: ۲۱ تخت مگا آی سی یو نیز از فردا در مدار خدمات در اختیار بیماران بدحال کرونا قرار خواهد گرفت. بخش ۴۰ تختخوابی هم در ضلع جنوبی این بیمارستان، برای پذیرش بیماران سرپایی به عنوان بخش موقت سرپایی اختصاص داده شده است.

زالی ادامه داد: راه اندازی یکی از اولین و پیشرفته‌ترین سی تی اسکن‌های موبایل با حداقل امکانات زیرساختی و تاسیساتی می‌تواند خدمات بسیار ارزنده‌ای در بخش تصویربرداری ارائه دهد.

فرمانده عملیات مدیریت کرونا در تهران  تصریح کرد: برای اینکه از ظرفیت‌های بیشتر این بیمارستان برای بیماران مبتلا به کرونا استفاده کنیم باید حتما زیرساخت‌ها تغییر پیدا کند.

او گفت: با توجه به روند سریع شیوع بیماری توانستیم با تعطیلی بخش‌های غیرکرونایی، تخت‌های بیمارستانی بیشتری را به این بیماران اختصاص دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار