افزایش ۵۶ درصدی بودجه کهگیلویه و بویراحمد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی این استان گفت: در لایحه ۱۴۰۰ بودجه در نظر گرفته شده برای کهگیلویه و بویراحمد هزارو ۴۵۱ میلیارد تومان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، علی شهابی‌نسب رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی این استان گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی متولی راهبری توسعه استان است و مسائل استان را از جنبه‌های مختلف رصد می کند.

علی شهابی‌نسب به بودجه استان در ابتدای سال ۹۹ اشاره کرد و افزود: حدود ۹۳۲ میلیارد تومان اعتبار برای استان در قانون بودجه پیش‌بینی شده بود.

او بیان کرد: اما این رقم در طول سال از محل تهاتر و ردیف‌های مختلف در پایان سال ۹۹ به ۹۴۳ میلیارد تومان رسیده که تاکنون نزدیک ۴۰ درصد ۴۳۶ میلیارد تومان تحقق پیدا کرده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: همچنین دولت، ۴۳۱ میلیارد تومان برای زلزله سی‌سخت اختصاص داده که ۲۷۱  تسهیلات و ۱۶۱ اعتبارات است که به بنیاد مسکن استان ابلاغ شده است، ضمن اینکه اعتبارات طرح‌های ملی  تقریبا ۴۹۴ میلیارد تومان بوده است.

شهابی نسب افزود: در لایحه ۱۴۰۰ بودجه استان هزار و ۴۵۱ میلیارد است که چیزی حدود ۵۶ درصد افزایش داشته است، این در حالی است که بودجه کل کشور ۲۰ درصد افزایش داشته است.

او بیان کرد: البته تاکنون مبلغ اعتبارات به استان ابلاغ نشده، و پیش‌بینی می‌شود تا پایان هفته آینده ابلاغ شود که پس از استخراج در شورای برنامه‌ریزی از طریق رسانه‌ها و صدا و سیما به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.