ماجرای مشکل خروج بازیکن الجزایری سابق تراکتور از ایران

هوشنگ نصیرزاده معاون ورزشی سابق باشگاه تراکتور درباره مشکل خروجی حمزاوی از ایران توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عکاشه حمزاوی مهاجم سابق الجزایری باشگاه تراکتور مدعی شده است که به خاطر پرداخت نشدن مالیات او از سوی باشگاه تراکتور اجازه خروج از ایران را ندارد، اما این موضوع تکذیب شد.

هوشنگ نصیرزاده معاون ورزشی سابق باشگاه تراکتور ضمن تکذیب این مطلب در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: باشگاه تراکتور مدتی پیش گذرنامه حمزاوی و همسر او را گرفت تا مجوز اقامت برای آن‌ها در کیش بگیرد، اما این موضوع طول کشید به همین علت حمزاوی از تراکتور شکایت کرد.

او ادامه داد: بعد از شکایت حمزاوی، باشگاه تراکتور گذرنامه این بازیکن  را به او داد و  مسئولان باشگاه تصمیم گرفتند که دیگر به موضوع این بازیکن ورود نکنند و  او کار‌های مربوط به اقامتش را خودش انجام بدهد.  

نصیرزاده درباره اظهارات حمزاوی مبنی بر پرداخت نشدن مالیات این بازیکن از سوی باشگاه تراکتور گفت: مالیات این بازیکن  به سال گذشته ارتباط دارد . مبلغ مالیات او به صورت ریالی است. فرقی نمی‌کند که بازیکن یا باشگاه پول مالیات را بدهند. اظهارات حمزاوی کذب محض است.

او بیان کرد: حمزاوی خودش مقصر است.  او به علت رفتار‌های اشتباه خود نتوانسته ایران را ترک کند و باشگاه تراکتور تقصیری در این بازی ندارد.  موضوع نامه اتحادیه بازیکنان فوتبال به فدراسیون فوتبال برای ۴ ماه قبل است. 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار