احیای بزرگترین کارخانه تولید کنسانتره باطله زغالسنگ زرند

فرماندار شهرستان زرند از احیای بزرگترین کارخانه تولید کنسانتره باطله زغالسنگ زرند با ظرفیت تولیدی ۵۰۰ هزار تن در سال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی صادق زاده فرماندار شهرستان زرندگفت: بزرگترین کارخانه تولید کنسانتره باطله زغالسنگ زرند که با ظرفیت تولیدی ۵۰۰ هزار تن در سال طی چند ماه گذشته بدلیل تامین نشدن بموقع و کافی خوراک معدنی خام (باطله‌های زغالسنگ) برای تولید کنسانتره، به حالت راکد و نیمه فعال درآمده بود، با ورود جدی فرمانداری و با همکاری ادارات صمت استان و اداره کار وتعاون زرند و نیز شرکت معادن زغالسنگ استان کرمان  در مسیر احیا دوباره قرار گرفت.

اوبا تاکید بر حمایت ویژه از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان برای تحقق شعار و دغدغه چند ساله مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با محوریت حمایت، رونق، جهش و پشتیبانی از تولید داخلی، افزود: با توجه به اینکه شهرستان زرند طی چند سال اخیر به عنوان یکی از قطب‌های قدرتمند بخش صنعت و معدن در سطح استان و کشور مطرح می‌باشد، باید استفاده از بسترها، زیرساخت‌ها و پتانسیل‌های فراوان بخش معدنی زغالسنگ زرند به عنوان یکی از بازوان اصلی رونق تولید صنایع فولادی داخل در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، مورد توجه ویژه دستگاه‌های اجرایی شهرستان قرار گیرد.

فرماندارشهرستان زرند بیان کرد: مجموعه تیم اجرایی شهرستان و در راس آن‌ها فرمانداری زرند با تمام توان در کنار سرمایه گذاران و کارگران زحمتکش به عنوان جهادگران اقتصادی ایستاده و تلاش خواهیم کرد تا موانع را از پیش روی واحد‌های صنعتی و تولیدی برداریم.

او تصریح کرد: با هماهنگی‌ها و مذاکرات به عمل آمده با سرمایه گذاران خارجی و شروع بکار مجدد و فرآیند تولید در کارخانه کنسانتره زغالسنگ پردیس صدر پاژ زرند، از بیکاری بیش از ۱۵۰ نفر کارگر بومی در این مجموعه جلوگیری خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار