۲۰ مرکز فنی و حرفه‌ای جوار کارگاهی در بوشهر راه اندازی می‌شود

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر گفت: با همکاری شرکت‌ها و صنایع امسال ۲۰ مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای جوار کارگاهی در این استان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالمجید دراهکی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر در جلسه شورای اداری آموزش فنی و حرفه‌ای استان که به صورت ارتباط تصویری برگزار شد، بیان کرد: با همکاری شرکت‌ها و صنایع، امسال ۲۰ مرکز فنی و حرفه‌ای جوار کارگاهی برای ارتقاء دانش فنی و مهارتی شاغلین صنایع در استان راه اندازی می‌شود.

او افزود: اکنون دو مرکز آموزش جوارکارگاهی در شرکت کشتی سازی صدرا و منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در استان بوشهر مشغول به فعالیت هستند که بنا به سیاست‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای برای توانمندسازی شاغلین صنایع، تعداد این مراکز در استان به ۲۲ مرکز خواهد رسید.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با اشاره به اینکه ۱۲ مرکز مدیریت مهارت و مشاوره شغلی در دانشگاه‌های استان ایجاد می‌شود، ادامه داد: اکنون دو مرکز مدیرت مهارت و مشاوره شغلی در دانشگاه خلیج فارس و دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج راه اندازی شده که با توجه به نیاز دانشگاه‌ها به آموزش‌های مهارتی، ۱۲ مرکز دیگر در دانشگاه‌های استان راه‌اندازی خواهد شد.


بیشتر بخوانید


دراهکی همچنین با بیان اینکه امسال سه مرکز مهارت آموزی و مشاوره شغلی در زندان‌های شهرستان بوشهر و دشتی راه‌اندازی می‌شود، گفت: هزار و ۲۰۰ مددجوی زندان‌های استان پارسال مهارت‌های مختلف را آموختند.

او اعلام کرد: با توجه به شرایط خاص جامعه امسال برای مهارت آموزی بیش از ۲۲ هزار نفر در بخش دولتی و ۱۸ هزار نفر در بخش خصوصی برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.