دادستان زرند در لباس کارگران معادن!+ تصاویر

دادستان زرند با پوشیدن لباس کارگران معادن، وارد یک معدن شد و با حضور در عمق ۴۰۰ متری در اعماق زمین با تلاش کارگران این بخش آشنا شد.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در هفته گرامیداشت کار و کارگر، حجت الاسلام اسماعیل بلوچ زاده، دادستان و رئیس اداره دادسرای عمومی و انقلاب زرند با حضور در یکی از معادن استخراج زغالسنگ، ضمن دیدار با کارگران و شنیدن درددل‌های این قشر گفت: کار شما در این شرایط سخت و پرخطر برای رونق اقتصادی و عزت و سربلندی کشور، یک کار جهادگونه است و شما سربازان خط مقدم جبهه‌ اقتصاد هستید.

او با اشاره به اهمیت شغل شریف کارگری افزود: در این جبهه هم شهدایی تقدیم نظام شده است و انتظار دارم مسئولان مرتبط با کار و کارگری نهایت دقت را در تامین امنیت فضای کار به کار گیرند و باید روی آموزش کارکنان برای پیشگیری از اتفاقات و حوادث ناخوشایند، اهتمام جدی تری صورت گیرد. 

دادستان زرند در لباس کارگران معادن!+ تصویر

حجت الاسلام بلوچ زاده بیان داشت: همین جا بار دیگر تاکید می‌کنم که مدیران، تمام رفتار‌ها خصوصا موضوع بسیار مهم ترک فعل را جدی بگیرند؛ گرچه انجام یک فعل اشتباه و غیرقانونی از سوی یک مدیر، جرم محسوب می‌شود؛ اما گا‌ها برخی مدیران در انجام وظایف خود سستی و سهل انگاری می‌کنند که این موضوع نیز به عنوان ترک فعل، یک عمل مجرمانه هست که با این موضوع هم به شدت برخورد خواهد شد.

او تصریح کرد: پذیرفته نیست که برخی افراد در بنگاه‌های اقتصادی، مانع دیدار کارگران با مدیران خود شوند؛ بنابراین باید شرایط به گونه‌ای فراهم شود تا موانع دیدار کارگران با مدیران مرتبط مرتفع شود تا کارگران زحمتکش بتوانند، مطالبات خود را به مدیران بالادستی خود بدون واسطه هم انتقال دهند. 

  دادستان زرند گفت: اگر روزی مشاهده شود که فرد یا افرادی در مسیر احقاق حقوق قانونی کارگران، سنگ اندازی می کنند به عنوان مدعی العموم، هر فردی و در هر رتبه‌ای که باشد را به پای میز محاکمه می‌کشانم و در این راه مماشاتی در کار نیست.

حجت الاسلام بلوچ زاده، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند، سپس با پوشیدن لباس کامل کارگران معادن، وارد یک معدن شد و با حضور در عمق ۴۰۰ متری در اعماق زمین با تلاش کارگران این بخش نیز از نزدیک آشنا شد.

دادستان زرند در لباس کارگران معادن

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار