تیموری خبر داد؛

توسعه و تجهیز زمین‌های ورزشی منطقه ۱۴ شهر تهران

معاون اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۴ از توسعه و تجهیز زمین‌های ورزشی ۵ بوستان این منطقه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید تیموری معاون اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۴ با اشاره به توسعه و تجهیز  زمین های ورزشی این منطقه اظهار کرد: به منظور توسعه زیرساخت‌های ورزشی و ارتقاء استاندارد‌های سلامت شهروندان احداث، بهسازی و تجهیز فضا‌های ورزشی بوستان‌های شکوفه، سهند، شهیدان گلپیرا، گلسار و شاهد در حال انجام است و به زودی قابل بهره برداری خواهد بود.

تیموری افزود: زمین والیبال و بسکتبال بوستان گلسار و زمین بوستان شاهد تجهیز شدند و شهروندان پس از رفع ممنوعیت کرونایی از سوی ستاد مقابله با کرونا می‌توانند از این فضا‌های ورزشی استفاد کنند.

وی با اشاره به بهسازی زمین چمن مصنوعی بوستان سهند با متراژ ۶۰۰ مترمربع، گفت: با احتساب زمین چمن تازه احداث شده بوستان شکوفه و متراژ توسعه یافته زمین چمن بوستان شهیدان گلپیرا؛ ۱۲۳۴ مترمربع به فضا‌های ورزشی منطقه ۱۴ اضافه شده است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۴ موارد انجام شده را طبق درخواست‌های شورایاران و رویکرد عدالت در برخورداری تمام محلات برشمرد و مطرح کرد: منطقه ۱۴ شهر تهران دارای ۲۲ زمین چمن مصنوعی با مساحتی بالغ بر ۳۴ هزار مترمربع است.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار