نوروزی:ضرورت هم‌سویی مضاعف در مدیریت سالن‌های ورزشی شهر قدس

رئیس کمیسیون جوانان و ورزش شورای اسلامی شهر قدس گفت: در صورت هم سویی مضاعف در مدیریت سالن‌ها و اماکن ورزشی این منطقه نتایج و دست‌آوردهای مطلوب‌تری حاصل می‌شود.

نوروزی:ضرورت هم‌سویی مضاعف در مدیریت سالن‌های ورزشی شهر قدس
حسین نوروزی رئیس کمیسیون جوانان و ورزش شورای اسلامی شهر قدس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به نقش زیرساخت‌های ورزشی و مدیریت هم سو هدفمند در اماکن ورزشی اظهار کرد :کثرت سالن‌های ورزشی و فقدان مدیریت هم سو یکی از دشواری ها و مشکلات حوزه ورزشی و فرهنگی این شهر در بخش سالن‌های ورزشی است.

وی افزود: در مجموع بیش از 15 سالن ورزشی در شهر قدس فعالیت می‌کند که مدیریت 5 سالن بر عهده مدیریت شهری، 6 سالن بر عهده آموزش و پرورش و 5 سالن دیگر نیز در حیطه مدیریتی ورزش و جوانان فعالیت می‌کند.

نوروزی گفت: با وجود سالن‌های متعدد سرانه ورزشی مطلوبی در این منطقه وجود ندارد زیرا تعداد ورزشکاران دریافت خدمات ورزشی در سه حوزه حرفه‌ای ، نیمه حرفه‌ای و آماتور بسیار بالا است.

رئیس کمیسیون جوانان و ورزش شورای اسلامی شهر قدس عنوان کرد: با وجود چنین محدودیت‌هایی به دست‌آوردهای برجسته‌ای در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی دست یافته‌ایم که بسیار قابل توجه است.

وی یادآور شد: بدون تردید با مدیریت هم سو و هم گرایی مضاعف در اداره چنین اماکنی  روند موفقیت‌ها بیش از پیش افزایش می‌یابد.

انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار