پودینه: تجهیز ناوگان حمل و نقل پلیس قدس به خودروهای سبک

رئیس شورای اسلامی شهر قدس از لزوم تجهیز ناوگان پلیس به خودروهای سبک به عنوان ضرورتی اجتناب‌ناپذیر برای حفظ آرامش هرچه مطلوب‌تر شهروندان این منطقه خبر داد.

پودینه: تجهیز ناوگان حمل و نقل پلیس قدس به خودروهای سبک
خدابخش محمدزاده پودینه رئیس شورای اسلامی شهر قدس در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به نقش حائز اهمیت مجموعه انتظامی در برقراری و حفظ امنیت نظم و آرامش اظهار کرد: با همت و تلاش شبانه روزی دستگاه انتظامی این شهر امنیت قابل توجه و مطلوبی در منطقه مورد اشاره جاری و ساری است. 

وی افزود: عنصر امنیت لازمه توسعه شکوفایی و رشد هر جامعه‌ای است و در صورت خلاء یا فقدان آن به طور یقین روند پیشرفت با موانع جدی مواجه خواهد شد.

پودینه گفت: در همین ارتباط و با توجه به اهمیت موضوع و برای حفظ این مؤلفه برجسته در شهر قدس رفع کمبودها و تقویت توانمندی‌ها از عواملی است که همواره سعی شده با همیاری با مجموعه انتظامی این منطقه، به نوع شایسته‌تری پیگیری شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قدس عنوان کرد: یکی از طرح‌هایی که در پارلمان شهری این منطقه مصوب شد معطوف به تأمین خودروهای سبک برای مجموعه انتظامی شهر است.

وی افزود: موقعیت شهری قدس از لحاظ معماری و مهندسی به گونه‌ای است که عبور و تردد در برخی از معابر با ازدحام و دشواری‌هایی هموار است که این مورد ممکن است در مواقع خاص مانور مجموعه انتظامی را تحت تأثیر قرار دهد و بنا بر اهمیت این امر در نظر داریم حمایت‌های لازم را در حد بضاعت پارلمان شهری در تهیه ناوگان سبک و حمل و نقل همچون موتور سیکلت‌ها مد نظر قرار دهیم.

پودینه یادآور شد: امنیت مقوله‌ای چند جانبه است که حفظ توسعه و تقویت آن مستلزم هم‌گرایی و هم افزایی بین دستگاهی خواهد بود و برای حصول این مؤلفه ‌تعیین کننده مجموعه شورای شهر نهایت تلاش خود را به کار می گیرد.

انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار