معاون استاندار چهارمحال و بختیاری:

کادر آموزش هم پای کادر درمان در میدان مقابله با ویروس کرونا ایستادند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: آموزگاران و کادر آموزش برای توسعه کشور، هم‌پای کادر سلامت در میدان مقابله با ویروس کرونا ایستادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر مردانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در دیدار معلمان برگزیده کشوری اظهار داشت: در دوران شیوع ویروس کرونا، معلمان همانند کادر سلامت با حضور در میدان، اجازه تعطیلی آموزش را ندادند.

او افزود: فعالیت معلمان در فضای مجازی از طریق شبکه شاد، وضعیت آموزش کشور در دوران شیوع ویروس کرونا را مستمر نگه داشت.


بیشتر بخوانید


فرحناز قائدامینی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نیز گفت: افتخاراتی که امروز در حوزه آموزش کشور کسب شده، نتیجه عشق، ایثار و هنر معلمان است.

او افزود: در حوزه آموزش کشور مشکلاتی وجود داشته که با تلاش معلمان پوشش داده و رفع شده است، به‌واسطه تلاش، عشق، ایثار و از خود گذشتگی معلمان چهارمحال و بختیاری در دوران شیوع ویروس کرونا، تمامی دانش‌آموزان استان حداقل به یکی از فرصت‌های آموزشی دست یافته‌اند.

قائدامینی به انعقاد تفاهم‌نامه بین وزرای آموزش و پرورش و راه و شهرسازی برای تامین مسکن ۱۷۰ هزار فرهنگی در کشور اشاره و اضافه کرد: بُرش استانی این تفاهم‌نامه در چهارمحال و بختیاری اجرایی شده و زمین مورد نیاز برای احداث مسکن متقاضیان تا یک ماه دیگر اختصاص داده می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار