تجلیل از معلمان شاخص استان قزوین

در مراسمی از ۱۸ معلم شاخص استان قزوین تجلیل شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، در مراسمی که به مناسبت روز معلم در استانداری برگزار شد از ۱۸ معلم شاخص استان و ۹ نفر از معلمان، مدیران، دبیران، مراقبان سلامت، هنرآموزان، مشاوران نمونه تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم جمالی پور استاندار قزوین یاد شهید مطهری را گرامیداشت و گفت: آموزش و پرورش دو بال مهم توسعه در بخش تعلیم و تربیت است، زیرا اگر همه فناوری‌ها و امکانات را داشته باشیم، اما انسان متعهد و متخصص را نتوانیم تربیت کنیم از غافله توسعه عقب می‌مانیم.

وی بیان کرد: انسان متعهد و متخصص عامل توسعه کشور است و ما هم باید بپذیریم که مهمترین سرمایه کشور فقط نیروی انسانی است.

استاندار قزوین تصریح کرد: انسان‌های فرهیخته در کلاس‌های همین معلمان تربیت شده اند لذا فرهنگیان باید بدانند در خلق رفاه و تربیت آیندگان نقش اساسی دارند و حتما باید به موضوع تربیت اهمیت بیشتری دهند.

جمالی پور گفت: نظام آموزشی ما می‌تواند رفتار‌های پرخاشگرانه و بد اخلاقی را حل کند و برای تحقق این مهم لازم است آموزش و پرورش به اخلاق توجه بیشتری کند.

وی اضافه کرد: سرمایه گذاری در آموزش و پرورش می‌تواند مسیر قله‌های رفاه و توسعه اقتصادی را هموار کند و ما سرمایه گذاری در این عرصه را هرگز هزینه نمی‌دانیم.

استاندار قزوین یادآورشد: متاسفانه در سال‌های اخیر در مسیر اخلاقی جامعه تغییراتی ایجاد شده که به نظر می‌رسد باید در کنار تعلیم به تربیت اهمیت بیشتری دهیم تا بتوانیم رفتار جامعه را اصلاح کنیم و جامعه‌ای پویا و ارزشی داشته باشیم

جمالی پور گفت: امروز که در کشور با مشکلات جدی روبرو هستیم باید به نقش معلمان اهمیت دهیم تا این چالش‌ها برطرف شود و در این میان رسیدگی به معیشت و رفاه معلمان را وظیفه دولت می‌دانیم و تاکنون نیز به اندازه توان مالی انجام شده، ولی انتطار داریم معلمان به تربیت یک نسل بالنده کمک کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.