عبدالکریم جمیری:

حل مشکلات اقتصادی استان بوشهر آثار کشوری دارد

نماینده مردم شهرستان‌‏های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: آثار حل مشکلات اقتصادی استان بوشهر به تمام کشور بر می‌گردد که باید عزمی جدی در این زمینه شاهد باشیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  نماینده مردم شهرستان‌‏های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی، عبدالکریم جمیری  روز یکشنبه در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان بوشهر بیان کرد: استان بوشهر به لحاظ پیشینه تجاری و ظرفیت‌های حوزه تولید و تجارت به حدی که باید، نرسیده است.

او افزود: بخشی از اقتضائات سیاسی و اقتصادی و بخش مسائل و مشکلات مدیریتی مانع از شکوفایی ظرفیت تولیدی و تجاری استان بوشهر شده که باید برای آن چاره اندیشی کرد.

نماینده مردم شهرستان‌‏های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به لحاظ مسئولیت کاری و رسالت دینی باید از همه توانمندی‏‌ها بهره‌‏گیری کرد تا بوشهر به جایگاه واقعی خود در حوزه اقتصادی دست پیدا کند.

جمیری عنوان کرد: با حذف ضعف‌ها و تقویت قوت‌ها همچنین هماهنگی بیشتر بخش خصوصی و دولتی می‏‌توان به تحقق این هدف عالیه دست پیدا کرد.

او تاکید کرد: دولت نیز موظف است بخش خصوصی را کمک بدهد و این موضوع نیز باید مشخص شود که مسائل و مشکلات از جنس مشکلات مدیریتی و یا قانونی است، زیرا تشخیص این مسئله کمک وافری به حل مشکلات بخش تولید است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار