وحشت صهیونیست‌ها از بیانیه دبیرکل گردان‌های القسام

رسانه‌های عبری زبان از وحشت صهیونیست‌ها پس از انتشار بیانیه دبیرکل شاخه نظامی جنبش حماس درباره حوادث قدس پرده برداشتند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سما الاخباریه، رسانه‌های عبری زبان با انتشار بیانیه کوبنده و شدیداللحن «محمد الضیف» دبیرکل گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، ترس و وحشت صهیونیست‌ها از پاسخ مقاومت به تجاوزگری‌های خود علیه فلسطینیان را افشا کردند.

بر این اساس، «تال لو رام» خبرنگار نظامی روزنامه «معاریو» گفت: حوادث بسیار بزرگتری نسبت به آنچه اخیرا در الشیخ جراح یا در قدس رخ داد، داشته ایم، اما الضیف ساکت بوده و خروج امروز او از موضع سکوت نشانه‌ای از تصمیم حماس بر شعله‌ور کردن منطقه است و سخنان او هشدار نیست بلکه ماده آتش‌زننده است.

«الؤور لوی» دیگر خبرنگار نظامی صهیونیستی اذعان کرد: هشدار القسام بی‌نظیر است و حماس هرگز دربرابر دشمنی علیه فلسطینیان در محله الشیخ جراح در قدس ساکت نخواهد نشست.

شبکه تلویزیونی «کان» و رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کردند دبیرکل گردان‌های القسام سکوت خود را شکسته و تل آویو را به پرداخت بهای سنگین در صورت تداوم دشمنی علیه قدس تهدید کرده است.

«دانا بن شمعون» خبرنگار صهیونیست درباره این بیانیه نوشت: حماس انتخاب کرده است که الضیف را در صف اول قرار دهد و بیانیه‌ای به اسم او و نه دیگر فرماندهان این شاخه نظامی منتشر کند تا تاکید کند آمادگی نظامی آنان در  بالاترین سطح است و می‌توانند اوضاع را بحرانی کنند.

او افزود: این بیانیه تنها ۱۵ دقیقه پس از اعلام شکست در تشکیل کابینه صادر شد تا اسرائیل را به لرزه درآورد و هشداری به کابینه جدید بدهد.

رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند پس از انتشار بیانیه القسام، صهیونیست‌های ساکن اطراف نوار غزه خشم خود از ارتش و مقامات صهیونیست را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشتند و آنان را مسئول تشدید تنش در این منطقه عنوان کردند.

«جل برگر»، تحلیگر امور فلسطین در شبکه کان در واکنش به این بیانیه نوشت: «ابو عبیده» سخنگوی شاخه نظامی حماس تنها طی چند دقیقه بیش از ۵ هزار نفر او را در کانال تلگرام دنبال کردند.

به دنبال تشدید تنش‌ها در قدس اشغالی و یورش صهیونیست‌ها و نظامیان اشغالگر به فلسطینی‌ها در کرانه باختری از ابتدای ماه رمضان تاکنون، موجب شد تا دبیرکل شاخه نظامی حماس پس از چند سال سکوت، بیانیه شدید اللحنی خطاب به رژیم صهیونیستی صادر و تاکید کند که حماس هرگز در برابر این تجاوزات ساکت نخواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار