حماس خواستار مقاومت علیه جنایات صهیونیست‌ها در محله شیخ جراح شد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین خواستار اتخاذ راهبرد مقاومت برای مقابله با تجاوزات رژیم اشغالگر قدس در محله شیخ جراح شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العالم، «فوزی برهوم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از مردم فلسطین خواست راهبردی برای مقاومت در برابر تجاوزات رژیم اشغالگر قدس در محله شیخ جراح اتخاذ کنند.

برهوم افزود: هدف ما گسترش دامنه رویارویی‌ها و مقاومت به شیوه‌های گوناگون است.

او کوچاندن جمعی خانواده‌های فلسطینی از محله شیخ جراح را اقدامی تجاوزکارانه و نژادپرستانه دانست و تصریح کرد: فقدان مواضع قاطع تشکیلات خودگردان فلسطین در برابر اینگونه تجاوزات و علاوه بر این جنایت عادی سازی روابط برخی کشور‌های عربی با رژیم اشغالگر قدس به پوششی رسمی برای ادامه این جنایات تبدیل شده است.

دادگاه رژیم صهیونیستی اخیرا به چند خانواده فلسطینی در محله شیخ جراح اعلام کرده است باید منازل خود را که به نفع شهرک‌نشینان صهیونیست مصادره شده، تخلیه کنند.

نظامیان رژیم اشغالگر قدس نیز پس از این اقدام دادگاه رژیم صهیونیستی به منازل شهروندان فلسطینی ساکن این محله یورش بردند و ۱۰ فلسطینی را زخمی و سه جوان را بازداشت کردند.

این اقدام رژیم صهیونیستی در حالی است که فلسطینی‌ها به موجب توافقنامه‌ای که در سال ۱۹۶۵ میان دولت اردن و «آنروا» (آژانس امدادرسانی و کاریابی ویژه آوارگان فلسطینی وابسته به سازمان ملل) بسته شد، مالک این زمین‌ها در قدس محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار