بازیکن تراکتور: تساوی برابر پیکان عادلانه بود/ ما بهترین خط دفاع آسیا شدیم

محمد رضا خانزاده بازیکن تیم فوتبال تراکتور درباره تساوی تیمش برابر تیم پیکان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد رضا خانزاده مدافع تیم فوتبال تراکتور درباره تساوی تیمش برابر تیم پیکان و مصدومیتش در این بازی اظهار کرد:  مشکل از همسترینگ من است. با توجه به دوندگی سریعم در ابتدای بازی هسمترینگم سِر شده است، زیرا از دیدار‌های سخت و فشرده لیگ قهرمانان آسیا به این مسابقه آمدیم.

او افزود: از طرفی گوارش من در هفته‌های اخیر خیلی به هم ریخته بود و انرژی زیادی را از دست داده بودم.  

مدافع تراکتور درباره به تساوی کشیده شدن این بازی گفت: به هیچ عنوان در  سطح خودمان نبودیم و از لحاظ بدنی خسته بودیم. این تیم اصلا تراکتور نبود و با توجه به سرحالی تیم پیکان مساوی عادلانه بود.

خانزاده درباره عملکرد فوق‌العاده خط دفاعی تراکتور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: وظیفه مان بود که چنین عملکردی داشته باشیم.

او گفت: هرتیمی با عملکرد تراکتور به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود می‌کرد ماجرا را بزرگ می‌کرد و بنر و ویترین می‌زدند، اما ما با کمترین توقع، کمترین ادعا و فکر می‌کنم با کمترین هزینه بهترین خط دفاعی آسیا شدیم و هیچ اتفاقی نیفتاد.

خانزاده ادامه داد: خدا را شکر می‌کنم که تیم به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد، اما هیچ برنامه‌ای به تراکتور نپرداخت و فکر می‌کنم از این به بعد هم برنامه‌های تلویزیونی به برنامه سایر تیم‌ها بپردازند و نقاط ضعف و قوت تیم‌های دیگر را بررسی می‌کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار