بیش از ۶۷ درصد بوشهری‌ها واجد شرایط رای هستند

رئیس ستاد انتخابات بوشهر گفت: از یک میلیون و ۱۸۴ هزار نفر جمعیت این استان ۷۹۶هزار نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات پیش رو هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمدتقی ایرانی رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر بیان کرد: ۷۹۶هزار نفر از جمعیت یک میلیون و ۱۸۴ هزار نفری این استان می‎توانند در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های شهر و روستا رای دهند.

او ادامه داد: ۴۷۹ هزار نفر از این افراد در شهر‌ها و ۳۱۷ هزار نفر در روستا‌ها سکونت دارند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر واجدان شرایط رای دادن را افرادی به نسبت جوان عنوان کرد و افزود: فراهم کردن امکانات و زیرساخت‌ها برای انتخابات ۲۸ خرداد از ماه‌ها قبل در حوزه سامانه الکترونیکی، تأمین مکان و لوازم رای‌گیری آغاز شده‌است.

ایرانی عنوان کرد: ۲۵ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی وظیفه برگزاری انتخابات را در استان بوشهر برعهده دارند و اقدامات و هماهنگی‌های لازم میان هیات‌های اجرایی، فرمانداری‌ها و بخشداری‌های این استان انجام گرفته است.

او با تاکید بر برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و با حضور پرشور مردم، گفت: تلاش می‌شود انتخابات بر اساس تراز انقلاب اسلامی، قانونمند، آزاد، بی‌طرفانه و با حفظ امانتداری برگزار شود، و امیدواریم انتخابات کم حاشیه و بدون مشکلی را پیش‌رو داشته باشیم.


بیشتر بخوانید


رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر بیان کرد: با آغاز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری انتظار است فضای انتخاباتی در کشور رونق بیشتری گیرد.

او ادامه داد: انتظار داریم مردم با نگاه جدی‌تری وارد عرصه انتخابات شوند و نامزد‌ها نیز باید پاسخگوی مطالبات و سوال‌های مردم به صورت شفاف باشند و به حضور مردم در عرصه انتخابات کمک کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر بر همین اساس به این نکته اشاره کرد که، بررسی‌ها نشان می‌دهد اولویت مردم در نظرسنجی‌ها و رصد فضای مجازی، کرونا و توجه ویژه به کنترل تورم، گرانی، حل مشکلات معیشتی، اقتصادی و اشتغال است.

ایرانی با بیان اینکه اقتدار ایران با حضور حداکثری ملت در پای صندوق‌های رأی مشخص می‌شود، گفت: باید زیرساخت‌های لازم برای حضور پرشور مردم در انتخابات بیش از پیش تقویت شود، زیرا انتخابات با حضور مردم معنا پیدا می‌کند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر، روستا و عشایر ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.