فرماندار کرخه:

قدرت نمایی با سلاح، توهین و دهن کجی به نظام است

پور عاطف قدرت نمایی با سلاح و تیر توهین و دهن کجی به نظام دانست و گفت: بزرگان و شیوخ طوایف به برچیدن رسم غلط تیراندازی کمک کنند.

عباس پور عاطف فرماندار کرخه در حاشیه جلسه هم اندیشی دولت و مردم با حضور، سادات، اعضای شورای تامین، بخشداران، جمعی از مشایخ، بزرگان و معتمدین شهرستان برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به موضوع حمل و نگهداری سلاح گرم و تیراندازی در مراسم عروسی و عزا گفت: قدرت نمایی با سلاح و تیر توهین و دهن کجی به نظام است.

او افزود: انتظار می‌رود سادات، ریش سفیدان مشایخ و معتمدان محلی در برچیدن رسم غلط تیراندازی همکاری نمایند، زیرا این امر جز با حضور به موقع، حل و پیگیری مشکلات و برخورد جدی با عاملان ناامنی از طرف مراجع قضایی محقق نمی‌شود.

پورعاطف اظهار داشت: با توجه به بافت عشایری منطقه و افزایش دید و بازدید‌ها در روز عید فطر این خطر وجود دارد که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان افزایش یابد.

فرماندار کرخه تصریح کرد: بنابراین انتظار داریم بزرگان و افراد حاضر در این نشست به عنوان سفیر سلامت، از برگزاری دید و بازدید‌های عید سعید فطر بین بستگان و طایفه خود جلوگیری کرده و به تبریک عید از طریق فضای مجازی اکتفا کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.