استیکرهای عید فطر را به سادگی به واتساپ خود اضافه کنید

به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر می‌توانید با استفاده از روشی آسان، استیکرهای مناسبتی این عید را به واتساپ خود اضافه و برای دوستانتان ارسال کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  واتساپ استیکرهای های ویژه عید سعید فطر را راه اندازی کرده و این استیکرها اکنون در برنامه تلفن همراه و همچنین در مرورگر فعال هستند. شما می توانید آن‌ها را در واتساپ گوشی‌های اندروید و iOS داشته باشید.


بیشتر بخوانید


در اینجا نحوه دانلود استیکرهای عید فطر در واتساپ آورده شده است:

برنامه واتساپ را در اندروید باز کنید و به قسمت چت بروید. روی نماد شکلک در سمت چپ نوار گپ کلیک کنید و سپس روی نماد برچسب ها در سمت راست پایین کلیک کنید.

بعد ، بر روی نماد "+" در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید ، که باید به لیست "همه استیکرها" باز شود. صفحه را به سمت راست بکشید لیست "استیکرهای من" باز می شود.

در صورتی که بسته استیکرهای عید را در لیست ها پیدا نکردید ، به پایین در لیست "همه استیکرها" بروید و بر روی "دریافت استیکرهای بیشتر" کلیک کنید ، که در کنار نماد Play Store نوشته شده است. با این کار مستقیماً به فروشگاه Play خواهید رفت.

در فروشگاه جستجو ، کلمات کلیدی مانند "Eid Sticker" یا " Eid ul Fitr" ( عید فطر) برای WhatsApp "یا" Eid ul Fitr stickers 2021 "و غیره را  جستجو و تایپ کنید.

در مرحله بعدی، به سادگی برنامه یا بسته استیکر مورد علاقه خود را بارگیری و نصب کنید.

پس از نصب ، مورد دلخواه خود را انتخاب کرده و بر روی "افزودن به WhatsApp" کلیک کنید تا بسته استیکر وارد واتساپ شما شود.

برای استفاده از استیکرهای جدید Eid ul Fitr ، هر گپی را باز کنید و روی صفحه برچسب کلیک کنید ، سپس روی دکمه "+" در منوی Stickers ضربه بزنید و روی دکمه ارسال کلیک کنید.

چگونه کاربران iOS می توانند برچسب های Eid ul Fitr 2021 را در چت های WhatsApp ارسال کنند؟

صفحه چت دوست یا عضوی از خانواده خود را که می خواهید برچسب ها را به آنها بفرستید ، باز کنید.

روی نوار متن ضربه بزنید و روی برگه برچسب در سمت راست کلیک کنید ، سپس تمام گزینه های استیکر موجود در واتساپ نشان داده می شود .

اگر بسته برچسب مربوط به نیاز شما موجود است ، آن را بارگیری کنید. همچنین می توانید عید سعید فطر را که افراد دیگر در گروه های WhatsApp یا گپ های فردی ارسال کرده را پس از بارگیری ، ذخیره کنید. زیرا مجموعه استیکرهای Eid ul Fitr به این دستگاه اختصاص ندارد و همچنین iOS از برنامه های شخص ثالث برای بارگیری برخی از برنامه ها پشتیبانی نمی کند.


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار