کاربران در واکنش به نتیجه شهرآورد ۹۵ نوشتند:

گوآ تونست به پرسپولیس گل بزنه، استقلال نه!/ پرسپولیس نشون داد 10 نفره بردن رو هم بلده!

فعالان و کاربران شبکه های اجتماعی پس از برد پرسپولیس در برابر استقلال توئیت هایی را در حساب هایشان منتشر کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دقایقی پیش مسابقه فوتبال بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال در چهارچوب رقابت‌های لیگ برتر در  ورزشگاه آزادی به پایان رسید. این مسابقه نود و پنجمین شهرآورد بین این دو تیم تهرانی بود.

نیمه اول این بازی بدون رد و بدل گل به پایان رسید، در نیمه دوم که بازیکنان به مستطیل سبز بازگشتند، عیسی آل کثیر توانست در دقیقه ۵۵ روی یک ریباند دروازه استقلال را باز کند. استقلال تا ثانیه‌های آخر سعی داشت تا گلی را به ثمر برساند، اما تلاش‌های بازیکنان این تیم نتیجه‌ای نداشت. در دقایق اضافه بین بازیکنان دو تیم درگیری پیش آمد و نیمکت نشینان هردو تیم وارد زمین شدند، فرشاد فرجی کارت قرمز گرفت و اخراج شد. در آخر پرسپولیس تهران ۱۰ نفره با نتیجه یک بر صفر پیروز از زمین مسابقه بیرون آمد و توانست سه امتیاز این بازی را کسب کند.


بیشتر بخوانید


کاربران فضای مجازی و طرفداران این دو تیم واکنش‌های خود را با هشتگ #دربی۹۵، #استقلال، #پرسپولیس و #پرسپولیس_استقلال منتشر کردند که در ادامه مشاهده می‌کنید:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
همون همیشگی بازم داور و فدراسیون نتیجه را برای پرسپولیس رقم زدند کمیته انضباطی هم از ترس اینکه تیم محبوبشون نتیجه نگیره. اعلام نتایج آشوب گری پرسپولیس ها در مقابل سپاهان را به بعد داربی انداختند اگر بازیکنی مثل منشا در تیم مقابل پرسپولیس باشه کمتر از 24 ساعت محروم میشه. همین سرلک موقعی که در سپاهان بود فقط بخاطر گذاشتن یک عکس کبوتر با پرسپولیس محروم شد. الان کاریش ندارند....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
به نظرم رئیس فدراسیون جدید بخاطر علاقه یه صندلیش خدمتش به پرسپولیس را حالا حالاها ادامه میدهد. قانون و نگاه یکسان به همه تیم ها در فدراسیون جدید وجود ندارد.
شاید این یکی هم تیم ملی را فدای پرسپولیس کرد..سوپرجامم تا آمدگی پرسپولیس عقب افتاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
اطلاعیه باشگاه پرسپولیس: "بدینوسیله به اطلاع تمامی باشگاههای لیگ برتر میرساند که تیم پرسپولیس به دلیل نداشتن رقیب جدی و همسطح خود در طی سالیان اخیر بعد از قهرمانی این فصل جهت حفظ روحیه و انگیزه بقیه تیمها برای یک فصل از لیگ برتر کناره گیری میکند باشد که فرصتی پیش بیاید که بقیه تیمها فرصت قهرمانی داشته باشن.لذا متذکر میشود که این تصمیم فقط برای یک فصل اتخاذ شده و قابل تمدید نمیباشد.پس انتظار میرود که از این فرصت استثنائی حداکثر استفاده صورت گیرد. با تشکر باشگاه پرسپولیس"
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
بالاخره این آخرین دربی زمان وزیر ورزش پرسپولیسی بود. دربی بعدی هم میبینیم
آخرین اخبار