اجرای خط انتقال آب‌شیرین‌کن ۱۷ هزار مترمکعبی بوشهر آغاز شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: عملیات اجرایی خط انتقال طرح آب‌شیرین‌کن ۱۷ هزار مترمکعبی بوشهر به طول ۵.۵ کیلومتر آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالحمید حمزه‌پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر بیان کرد: خط انتقال آب طرح آب‌شیرین‌کن ۱۷ هزار مترمکعبی بوشهر برای انتقال آب از محل این آب‌شیرین کن به طول ۵.۵ کیلومتر و با اعتبار ۲۳۰ میلیارد ریال و قطر لوله ۶۳۰ میلیمتر از محل مرکز آب‌شیرین‌کن چهارم بوشهر تا تأسیسات آبرسانی شهید ماهینی است که مدت زمان اجرای آن ۵ ماه خواهد بود.

او، به طرح آب‌شیرین‌کن چهارم بوشهر به ظرفیت ۱۷ هزار مترمکعب در شبانه‌روز اشاره کرد و افزود: این طرح با مشارکت بخش خصوصی با سرمایه‌گذاری ۲۴۳۰ میلیارد ریال در ساحل بوشهر در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر پیشرفت این طرح را بیش از ۴۰ درصد دانست و ادامه داد: فاز نخست این طرح به ظرفیت ۷ هزار مترمکعب امسال وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.


بیشتر بخوانید


حمزه پور با تأکید بر مدیریت مصرف آب  بیان کرد: تنها راه گذر از فصل تابستان، همکاری همه جانبه مشترکان آب در مدیریت مصرف است.

او با قدردانی از همکاری مردم در صرفه‌جویی آب گفت: برای جبران کمبود آب آشامیدنی، طرح‌های مختلف آبرسانی در نقاط شهری و روستایی در حال اجرا است که فاز نخست این طرح‌ها امسال وارد مدار تولید می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.