پنجمین محفل شکر طنز برگزار می‌شود

رئیس حوزه هنری استان بوشهر گفت: پنجمین محفل شکر طنز با حضور طنزپردازان استان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبوشهر، امید پارسایی فر رئیس حوزه هنری استان بوشهر گفت: پنجمین محفل شکر طنز با حضور طنزپردازان استان بوشهر، خداداد رضایی، خلیل آزمون، محمد تابناک، مهرداد همتی، محمد ابراهیمی، فتح‌الله خلیل نژاد و با اجرای امین چاه‌شوری برگزار می‌شود.

او با اشاره به شرایط کرونایی جامعه، افزود: پنجمین محفل شکر طنز با توجه به وجود محدودیت‌های ناشی از گسترش ویروس کرونا به‌صورت مجازی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند به‌صورت زنده از صفحه حوزه هنری استان بوشهر در فضای مجتزی شاهد محفل شکرطنز باشند.

رئیس حوزه هنری استان بوشهر ادامه داد: حوزه هنری در واحد آفرینش‌های ادبی خود با جدیت به موضوع طنزپردازی و همچنین برگزاری محافل طنز در استان می‌پردازد.


بیشتر بخوانید


پارسایی فر  بیان کرد: محفل شکر طنز از محافل چند سال اخیر حوزه هنری است که پیش‌از این با حضور قشر‌های مختلف مردم برگزار و با استقبال رو به رو شده است.

او با اشاره به‌ضرورت برگزاری محافل طنز، گفت: جامعه‌ای که قصد حرکت و پیشرفت دارد، نیازمند انبساط خاطر و شادابی است و طنز و طنزپردازان نیز نقش موثری در ایجاد شادابی جامعه خواهند داشت.

پنجمین محفل شکرطنز با موضوع آزاد، سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ساعت ۲۱ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.