رئیس شورای شهر مشهد:

باید زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود

رئیس شوای اسلامی شهر مشهد گفت: در این شرایط مهم و حساس که کشور با انواع تهدیدها مواجه است باید زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدرضا حیدری رئیس شورای شهر مشهد روز دوشنبه در صد و سی و یکمین نشست علنی شورای شهر مشهد گفت: از افرادی که خود را مقید به تبعیت از رهبر معظم انقلاب می‌دانند، انتظار می‌رود در خصوص بحث نظارت فضا را باز کنند تا جریانات مختلف بتوانند اظهار نظر و مشارکت کرده و مردم با انتخاب کسانی که نزدیک به سلیقه خود می‌دانند در انتخابات حضور پیدا کنند و به تبع آن امید و اعتماد برای همه اقشار در ایام انتخابات فراهم شود.


بیشتر بخوانید


او افزود: قبلا دغدغه‌ های خود را بابت رد صلاحیت سه عضو فعال شاخص و کارآمد این شورا برای حضور در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر اعلام کرده و درخواست کرده بودیم تا دلسوزان ورود کرده و جلوی برخورد‌های سلیقه‌ای را بگیرند که البته در دوره تجدید نظر هیأت نظارت بر انتخابات امیدواری‌هایی ایجاد کرد اما باز هم شاهد بودیم این سه عضو شاخص تأیید صلاحیت نشدند، اما باز هم امیدواریم که در بررسی صلاحیت‌ها در سطح کشوری این افراد تأیید شوند.

رئیس شورای شهربا گرامیداشت روز جهانی روابط عمومی ادامه داد: از خدمات و زحمات روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری مشهد تشکر می‌کنیم که خدمات و فعالیت این نهاد‌ها را به اطلاع افکار عمومی می‌رسانند و از سوی دیگر کمبود‌ها را نیز به مدیران منتقل می‌کنند.  

حیدری بیان کرد: روابط عمومی شورا و شهرداری باید رسالت ایجاد احساس امید و اثرگذاری بر نظر مردم در انتخاب آن‌ها را مدنظر داشته باشند لذا باید در انعکاس عملکرد شورای شهر و مدیریت شهری به مردم اهتمام ورزند.

 

انتهای پیام//ص.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.