معرفی صفحه کلید مسافرتی سامسونگ برای تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها

شرکت سامسونگ به منظور سهولت در استفاده از گوشی‌ها و تبلت‌های این شرکت کیبورد جدیدی را معرفی کرده که با بلوتوث کار می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فون آرنا؛ شرکت سامسونگ در آلمان این هفته فاش کرد که Smart Keyboard Trio 500 با قیمت ۴۵ یورو (۵۵ دلار) برای خرید در دسترس مردم خواهد بود. طبق شایعاتی که منتشر شده قرار بود این صفحه کلید در ماه می‌ عرضه شود، اما طبق آخرین اطلاعات در ماه ژوئن نیز به بازار نمی‌آید.

سامسونگ هفته گذشته از راه اندازی صفحه کلید مسافرتی جدیدی برای تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها خبر داد و انتظار می‌رفت که کیبورد Trio 500 به طور رسمی در تاریخ ۲۸ آوریل و در جریان رویداد Unpacked بعدی این شرکت معرفی شود. با این حال، غول فناوری کره جنوبی تصمیم گرفت که لوازم جانبی جدید خود را چند روز زودتر معرفی کند. صفحه کلید جدید سامسونگ به نام Trio 500 به تازگی معرفی شده و گرچه قیمت آن هنوز مشخص نیست.


بیشتر بخوانید


ویژگی‌های صفحه کلید مسافرتی سامسونگ

از قابلیت‌های صفحه کلید Trio 500 این است که می‌تواند به طور همزمان به چندین دستگاه متصل شود و در هنگام حرکت نیز به کاربران کمک کند. از طریق بلوتوث می‌توان این کیبورد را روی سه دستگاه مختلف تنظیم کرد و کاربران می‌توانند با یک کلیک بین هر دستگاه جابجا شوند. علاوه بر این، صفحه کلید مسافرتی سامسونگ دارای میانبر‌هایی است که می‌تواند برای باز کردن فوری برنامه‌های مورد علاقه کاربر در هر دستگاه مورد استفاده قرار گیرد. کاربر می‌تواند سه کلید داخلی را در صفحه کلید تعیین کند تا سه برنامه مورد علاقه خود را باز کند.

معرفی صفحه کلید مسافرتی سامسونگ برای تلفن های هوشمند و تبلت ها

صفحه کلید Trio 500 با تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های Galaxy در حالت DeX کار می‌کند و به کاربران امکان یادداشت برداری و ارسال ایمیل راحت‌تر را می‌دهد. به طور طبیعی، می‌توان صفحه کلید را با اتصال بلوتوث با لپ تاپ نیز جفت کرد. اگرچه کوچک و باریک است، اما سامسونگ می‌گوید اندازه کلید‌ها تقریباً مشابه صفحه کلید معمولی است. این کیبورد از ماه آینده در رنگ‌های سیاه و سفید در دسترس خواهد بود.

معرفی صفحه کلید مسافرتی سامسونگ برای تلفن های هوشمند و تبلت ها

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار