عرضه تبلت Latitude ۷۳۲۰ دل برای رقابت با سرفیس

شرکت دل تبلت جداشونده‌ ای به نام Latitude ۷۳۲۰ را برای انجام کار‌های ترکیبی ساخته است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از تچ رادار، مایکروسافت سرفیس پرو ۷ اکنون در بازار لپ تاپ‌های ۲ در ۱ یک رقیب پیدا کرده است، زیرا شرکت دل (Dell) دستگاه جدیدی را با یک پایه نگدارنده، قلم و البته یک صفحه کلید قابل جدا شدن با نام Latitude ۷۳۲۰ را به بازار عرضه کرده است.

برای حرفه ای‌های دنیای موبایل که با آن از خانه یا هرجای دیگر کار می‌کنند، تبلت Latitude ۷۳۲۰ جداشونده زیبا و سبک است و می‌تواند به عنوان لپ تاپ هم مورد استفاده قرار گیرد. متصل ماندن در حال حرکت نیز ساده است، زیرا ۲ در ۱ به Wi-Fi ۶ مجهز است و برای اتصال به شبکه‌های ۴G می‌توان از کارت پهن باند موبایل استفاده کرد.

مشخصات فنی تبلت Latitude ۷۳۲۰

از آنجا که بیشتر جلسه‌ها در حال حاضر به صورت مجازی انجام می‌شود، Latitude ۷۳۲۰ کاملاً برای یک کنفرانس ویدیویی با یک وب کم ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین پشت ۸ مگاپیکسلی آماده است.

عرضه تبلت Latitude ۷۳۲۰ دل برای رقابت با سرفیس

دقیقاً مانند خود دستگاه، شرکت دل می‌خواست اطمینان حاصل کند که قلم آن برای انجام هر کاری آماده است. به همین دلیل، مهندسان این شرکت سریعترین قلم شیبدار موجود در جهان را ساختند که می‌تواند در مدت ۳۰ ثانیه ۱۰۰ درصد شارژ شود و تا ۹۰ دقیقه استفاده مداوم کار کند.

در مبحث عملکرد، Latitude ۷۳۲۰ از جدیدترین پردازنده نسل ۱۱ اینتل بهره می‌برد و این دستگاه ۲ در ۱ را می‌توان به حداکثر ۱۶ گیگابایت رم DDR۴ و تا ۱ ترابایت حافظه داخلی SSD مجهز کرد. تبلت Latitude ۷۳۲۰ امروز با قیمت ۱۵۴۹ دلار (در حدود ۱۱۴ پوند) در دسترس است.

شایان ذکر است که Latitude 7320 Detachable با توجه به اهداف پایداری 2030 دل طراحی شده است. سینی های بسته بندی ساخته شده از پلاستیک اقیانوس (25٪) و پلاستیک بازیافت شده (75%) است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار