آغاز ثبت نام شکوفه‌های ۱۴۰۰ درمدارس

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی گفت: ثبت نام ۱۹ هزار دانش‌آموز پایه اولی خراسان‌جنوبی از خرداد آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، واقعی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی گفت: خوشبختانه امتحانات پایان ترم پایه نهم و امتحانات نهایی بدون مشکل و مسئله خاصی آغاز شد.

او با اشاره به اینکه ۶ هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز پایه دوازدهم در ۸۵ حوزه امتحانات خود را خواهند داشت، بیان‌کرد: ۱۲ هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز پایه نهم نیز در ۳۵۴ حوزه امتحانی آزمون خود را آغاز کرده‌اند.

واقعی در زمینه ثبت نام دانش‌آموزان ابتدایی در خراسان‌جنوبی گفت: ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی از خردادماه آغاز می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه ثبت‌نام از دانش‌آموزان پایه اول تا پایان مردادماه با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی ادامه‌خواهد داشت، اظهار کرد: پیش بینی ما بر این است که در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ تعداد ۱۹ هزار دانش‌آموز تحصیل خود در مدرسه را آغاز کنند.

انتهای پیام / ط آ

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه ثبت نام از دانش‌آموزان پایه اولی بر اساس رعایت محدوده جغرافیایی محل زندگی صورت می‌گیرد، بیان‌کرد: تلاش ما بر این است که ثبت نام از همه دانش‌آموزان در همه پایه‌های تحصیلی با رعایت پروتکل‌ها تا پایان مردادماه به پایان برسد.

واقعی یادآور شد: تأکید می‌کنیم که برای ثبت‌نام دانش آموزان دوره ابتدایی و هفتم متوسط گرفتن هر گونه آزمون و مصاحبه و سنجش (غیر از سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی برای دانش آموزان بدو ورود به مدرسه در پایه اول) ممنوع است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.