مدیر جدید اداره منابع آب شهرستان قروه منصوب شد

طی نشستی در محل فرمانداری شهرستان قروه مهندس مجتبی غلامی به عنوان مدیر جدید اداره منابع آب این شهرستان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ، به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای کردستان، در نشستی که با حضور فرماندار شهرستان قروه و معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای کردستان در محل فرمانداری شهرستان قروه برگزار گردید، ضمن قدردانی از تلاش‌های اثرگذار مهندس عباد بشیری«مدیر سابق اداره منابع آب قروه»طی حکمی از سوی مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان مهندس مجتبی غلامی به عنوان مدیر جدید این اداره منصوب شد.

مومن پور در این نشست با اشاره به ظرفیت استان کردستان در سه حوضه آبریز اصلی سفید رود، دریاچه ارومیه و حوضه مرزی غرب و کرخه عنوان کرد: وظیفه اصلی مدیریت ادارات منابع آب شهرستان قروه و دهگلان حفاظت از آبخوان دشت‌های شرقی استان و ایجاد تعادل بین منابع و مصارف است.

فرماندار شهرستان قروه با اشاره به اهمیت سازگاری با کم آبی عنوان کرد: موضوع حفاظت و صیانت از منابع آب، امروز یکی از دغدغه‌های مسئولین این بخش است تا جایی که حتی در سطح بین المللی و جهانی بعنوان یکی از چالش‌های مهم و حیاتی مطرح می‌شود که از حساسیت ویژه‌ای برخودار است.

او افزود: مجموعه فرمانداری شهرستان قروه در راستای حفاظت از منابع آب و ترویج فرهنگ صحیح صرفه جویی، نهایت تعامل و همدلی را با دستگاه‌های متولی بخش آب داشته و خواهد داشت.

در پایان این نشست از زحمات و خدمات ارزنده مهندس عباد بشیری مدیر سابق اداره منابع آب شهرستان قروه تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: انتصاب ، منابع آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.