پلی‌آف لیگ بسکتبال NBA/ لیکرز با "تریبل دبل" لبران صعود کرد/ سن آنتونیو حذف شد

مرحله پلی آف لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز با برگزاری ۲ دیدار پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ادامه رقابت‌های پلی آف لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز (پنج شنبه) با برگزاری ۲ دیدار پیگیری شد.

در مهم‌ترین دیدار‌های بامداد امروز، لس آنجلس لیکرز قهرمان فصل گذشته NBA به مصاف گلدن استیت رفت. در این بازی لیکرز موفق شد با درخشش لبران جیمز با نتیجه ۱۰۳ بر ۱۰۰ گلدن استیت را شکست دهد و به عنوان تیم هفتم کنفرانس غرب به جمع ۱۶ تیم مرحله پلی آف راه یابد. تیم گلدن استیت برای رسیدن به جمع ۱۶ تیم پلی آف باید با ممفیس مصاف کند.

در این دیدار لبران جیمز از تیم لیکرز با کسب ٢٢ امتیاز و ١١ ریباند و ١٠ پاس منجر به گل تریبل دبل کرد و بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل هم استفان کری از تیم گلدن استیت با کسب ٣٧ امتیاز، ٧ ریباند و ٣ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود، اما نتوانست مانع شکست تیمش شود.

در دیگر دیدار روز دوم مرحله پلی آف، ممفیس گریزلیز مقابل سن آنتونیو اسپرز قرار گرفت. در این دیدار ممفیس توانست با نتیجه ۱٠٠ بر ٩۶ سن آنتونیو را شکست دهد. ممفیس برای صعود به جمع ۱۶ تیم باید به مصاف گلدن استیت برود. سن آنتونیو اسپرز هم با شکست برابر ممفیس از دور رقابت‌ها حذف شد.

دژونته موری از سن آنتونیو با کسب ۱٠ امتیاز، ١٣ ریباند و ١١ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل جوناس والانچی شناس از تیم ممفیس با کسب ۲۳ امتیاز، ٢٣ ریباند و ١ پاس منجر به گل دابل دبل کرد و بهترین بازیکن تیمش بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار