درخشش کشتی‌گیران کرمانشاه در جام جهان پهلوان تختی

دبیر هیأت کشتی استان کرمانشاه گفت: کشتی‌گیران کرمانشاه در جام جهان پهلوان تختی با کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و ۲ برنز، توان و استعداد کشتی استان را در این رویداد بین المللی به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، منصور کیانی دبیر هیأت کشتی استان کرمانشاه گفت : کشتی‌گیران کرمانشاه در جام جهان پهلوان تختی که در تهران برگزار شد موفق به کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و ۲ برنز شده و توان و استعداد کشتی کرمانشاه را در این رویداد بین‌المللی به نمایش گذاشتند.

او گفت : در وزن ۷۴ کیلوگرم حامد رشیدی در حالی در جایگاه سوم ایستاد که محمدصادق فیروزپور به طلا رسید و جمال خدابنده‌لو به نقره رسید و در وزن ۷۹ کیلوگرم بهمن تیموری به طلا رسید و در این وزن حمیدرضا زرین‌پیکر به نقره رسید و محمد‌جواد حمیدی دیگر کشتی‌گیر کرمانشاهی به همراه تیموراز بروواشویلی از گرجستان به برنز رسیدند.

دبیر هیأت کشتی استان کرمانشاه افزود: در وزن ۹۲ کیلوگرم ارشک محبی از کرمانشاه صاحب گردن‌آویز طلا شد و احمد بذری به نقره رسید و حسین جلالی‌نژاد و حسین شهبازی به برنز رسیدند و در وزن ۱۲۵ کیلوگرم یداله محبی در یک رقابت نزدیک در مقابل عباس فروتن نتیجه را واگذار کرد و به نقره رسید و امیررضا امیری و مهدی هاشمی به برنز رسیدند.

او در ارزیابی از عملکرد کشتی‌گیران کرمانشاه در این دور، افزود: از میان هشت کشتی‌گیر، موفق به کسب ۵ مدال شده‌ایم و اگر کمی شانس با ما یار بود مدال‌های بیشتری می‌گرفتیم و یا رنگ مدال‌ها خوش‌رنگ‌تر می‌شد.

کیانی ادامه داد: این مسابقات در نقش انتخابی اردوی تیم ملی نیز عمل کرده و خوشحالیم پنج نفر از ورزشکاران ما عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند.

او گفت: ۲ کشتی‌گیر کرمانشاهی اعزامی در بخش فرنگی در مسابقات جام تختی در یک وزن قرار داشته و در اولین مسابقه بنا به قرعه در مقابل یکدیگر قرار گرفتند و در نهایت به یک مقام پنجم بسنده کردیم .

بوکسور سنگین وزن کرمانشاهی راهی امارات شد

پوریا امیری بوکسور سنگین وزن کرمانشاهی به همراه تیم ملی بوکس کشورمان عازم رقابت‌های آسیایی ۲۰۲۱ کشور امارات شد.

خدر ولدی دبیر هیات بوکس کرمانشاه با اشاره به اعزام بوکسور سنگین وزن کرمانشاهی به مسابقات آسیایی، گفت: پوریا امیری در این مسابقات که به میزبانی امارات برگزار می‌شود، در وزن مثبت ۹۱ کیلوگرم به مصاف حریفان خواهد رفت.

او افزود: این بوکسور کرمانشاهی در رقابت‌های لیگ برتر و اردوی ازبکستان شرایط خوبی داشت و امیدواریم در رقابت‌های آسیایی هم بتواند عملکرد خوبی داشته باشد.

دبیر هیات بوکس کرمانشاه افزود: با این وجود باتوجه به تغییر وزنی که اخیرا این بوکسور کرمانشاهی با نظر کادر فنی داشته، به نظر می‌رسد کمی هم در این مسابقات کار برایش سخت شود، چراکه معتقدم پوریا امیری در وزن ۹۱ کیلوگرم می‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد.

او مهمترین رقبای این بوکسور سنگین وزن کرمانشاهی در مسابقات آسیایی را از کشور‌های ازبکستان و قزاقستان دانست و گفت: البته بوکسور‌های سنگین وزن کشور‌های هندوستان و چین هم طی سال‌های گذشته ثابت کرده اند که بسیار قدرتمند هستند.

ولدی با بیان اینکه پوریا امیری به عنوان یکی از قهرمانان بوکس کرمانشاه نیاز به حمایت مسئولین و اسپانسر‌ها دارد، ادامه داد: امیری بوکسوری بسیار توانمند است که شایستگی‌های زیادی دارد، اما برای رشد بیشتر به حمایت‌هایی نیاز دارد تا فارغ از مشکلات مالی بتواند راه پیشرفت خود را با سرعت طی کند و برای مردم کشور و شهرش افتخارآفرینی کند.

او به حضور تیم کرمانشاه در رقابت‌های لیگ برتر بوکس در اواخر پارسال اشاره کرد و گفت: دراین رقابت‌ها در حالی در جایگاه چهارم قرار گرفتیم که با دست خالی رفته بودیم و در مقابل تیم‌های بزرگی قرار گرفتیم، با این وجود بوکسور‌های کرمانشاه شاهکار کردند و توانستد در مقابل این حریفان بسیار خوب عمل کند.

دبیر هیات بوکس استان افزود: بوکس کرمانشاه سرشار از استعداد‌های ناب است که برای رشد آن‌ها نیاز به حمایت‌های مالی داریم.

او گفت: رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ امارات، از سوم خرداد آغاز می‌شود و به مدت یک هفته ادامه خواهد یافت .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.