مشارکت ۳۵ میلیارد ریالی خیران خراسان جنوبی در پویش ضیافت همدلی

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی از مشارکت بیش از ۳۵ میلیارد ریالی خیران و هم استانی ها در پویش ضیافت همدلی خبر داد.

عرب نژاد مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت‌: این پویش در ماه مبارک رمضان و با هدف تأمین بسته های غذایی و بهداشتی، غذای پرسی و افطاری ساده با مشارکت موسسات خیریه تحت پوشش استان اجرا شد.

او افزود: مردم مومن و روزه دار خراسان جنوبی کمک های خود را به صورت غذای گرم، بسته معیشتی و اقلام بهداشتی در اختیار موسسات خیریه و ادارات بهزیستی استان قرار دادند تا در اولین فرصت به دست نیازمندان و خانواده های تحت پوشش بهزیستی برسد.

عرب نژاد بیان کرد: امسال ۵۳۰ میلیون ریال فطریه و ۲۸۰ میلیون ریال کفاره توسط ادارات بهزیستی و مراکز دولتی جمع آوری شده است.


بیشتر بخوانید


مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی همچنین از جمع آوری ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال فطریه و ۲ میلیون ریال کفاره توسط موسسات و مراکز خیریه تحت نظارت بهزیستی در سطح استان خبر داد.

او با اشاره به اینکه این مبالغ بین جامعه هدف نیازمندان بهزیستی، فرزندان مراکز نگهداری شیرخوارگاه و مراکز نگهداری معلولان توزیع می‌شود گفت‌: ۲ هزار و ۱۴۵ بسته ماکارونی از محل کفارات بین مددجویان و افراد دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی در سطح استان توزیع شد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.