شناور حامل مواد مخدر در آب‌های کنگان توقیف شد

جانشین فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: شناور حامل ۱۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در آب‌های کنگان توقیف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ منصور رضا عزیزی جانشین فرمانده مرزبانی استان بوشهر ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته، از ورود ۱۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در ساحل بندر کنگان جلوگیری شد.

او ضمن تقدیر از دادستان، فرمانده انتظامی و اطلاعات شهرستان کنگان که در انهدام باند‌های قاچاق با مرزبانی همکاری می‌کنند عنوان کرد: عزم مرزبانان در راستای مبارزه با کالای قاچاق جدی است

جانشین فرمانده مرزبانی استان بوشهر افزود: با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی هدفمند کارکنان پایگاه دریابانی کنگان و انتظامی شهرستان کنگان موفق شدند یک فروند شناور باند حرفه‌ای توزیع مواد مخدر را متوقف کنند.


بیشتر بخوانید


سرهنگ عزیزی تاکید کرد: این شناور حامل ۱۵۰ کیلو گرم مواد مخدر بود که قاچاقچیان قصد تخلیه مواد در ساحل بندر کنگان را داشتند، ولی از سوی ماموران شناسایی و این باند متلاشی شد.

او ادامه داد: دریابانان در این عملیات هوشمندانه و اقدامات و رصد اطلاعاتی موفق شدند از ورود مواد مخدر به ساحل دریا جلوگیری و مقدار ۱۵۰ کیلو گرم مواد مخدر که از سوی قاچاقچیان به دریا ریخته شده بود را پاکسازی کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.