بازدید نماینده فدراسیون صلیب سرخ از مرکز امداد و نجات قزوین

رئیس نمایندگی کشوری فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر در ایران از طرح در حال احداث مرکز پشتیبانی و امداد و نجات استان قزوین بازدید کرد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، عطا مرتضی محمد دورانی رئیس نمایندگی کشوری فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر در ایران از طرح در حال احداث مرکز پشتیبانی و امداد و نجات استان قزوین بازدید به عمل آورد.

این مرکز در ۱۹ کیلومتری قزوین به مساحت ۱۰ هکتار و دو فاز احداث شده که فاز یک آن حدود ۸۵ درصد و کل پروژه ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

تا به امروز برای این طرح از اعتبارات سازمان جمعیت هلال احمر ۱۲ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و تسریع در تکمیل آن نیازمند تخصیص اعتبارت بیشتر است.

هدف از سفر نماینده فدراسیون صلیب سرخ جهانی در ایران به استان، بازدید از این طرح و تصمیم گیری برای تخصیص حدود ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار است که در صورت تخصیص عملیات اجرایی آن سرعت بسیار زیادی خواهد گرفت.

حضور در جلسه هیات مدیره و ارائه طرح دبیرخانه اندیشه ورزی و ترویج فرهنگ بشردوستی، بازدید از اماکن ورزشی جمعیت هلال احمر شهرستان قزوین، خانه هلال شهر اقبالیه و اماکن تاریخی و گردشگری شهر قزوین از دیگر برنامه‌های رئیس نمایندگی کشوری فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر در ایران در سفر به قزوین است.

استان قزوین معین امداد و نجات استان‌های تهران و البرز بوده و هم اینک ۱۵ پایگاه ثابت، ۱۰ پایگاه موقت، یک پایگاه هوایی و یک پایگاه کوهستان، ۴۰ دستگاه آمبولانس، ۲۰ دستگاه خودرو ست نجات و یک بالگرد و ۲ هزار و ۷۰۰ امداگر، ۳۰ هزار عضو و ۱۰ هزار داوطلب دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار