اعطای نشان فتح به فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع)

مراسم گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در حسینیه اعظم ثارا... ارومیه برگزار شد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، امروز در مراسم سی و نهمین سالگرد فتح خرمشهر که در حسینیه اعظم ثارا... ارومیه برگزار شد،  نشان فتح ۲ و ۳ از سوی رهبر معظم انقلاب به سردار سرتیپ پاسدار محمد تقی اوصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) اهدا شد.

فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا(ع ) در این مراسم با بیان این که بیش از ۲۰ هزار تن از دشمنان در سه عملیات فتح المبین، شکست حصر آبادان و آزادسازی بستان به اسارت گرفته شد گفت: تا آن زمان ۲۰ هزار کیلومتر مربع در دست دشمن بود که حدود ۳ هزار کیلومتر مربع در این سه عملیات آزاد شد.

سردار سرتیپ اوصانلو افزود: در عملیات بیت المقدس که منجر به آزاد سازی خرمشهر شد،  دست یاریگر الهی را در فتح خرمشهر دیدیم چرا که با هیچ محاسبه نظامی فایق آمدن بر دشمنان امکان پذیر نبود مگر با استمداد‌های غیبی این ظفر میسر شد.

سردار سرتیپ دوم شهسواری فرمانده سپاه شهدای استان نیز در این مراسم روحیه مقاومت و ایستادگی را موجب پیروزی در خرمشهر و امروز در قدس شریف دانست و گفت: دفاع مقدس قله بی نظیر و گنج پایان ناپذیری است که باید مورد استخراج قرار گرفته و فرهنگ آن به نسل‌های آینده نیز انتقال یابد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.