آغاز اولین اردوی انتخابی تیم ملی اسکی روی چمن بانوان در اردبیل

رئیس هیات اسکی و ورزش‌های زمستانی استان اردبیل گفت: اولین اردوی انتخابی تیم ملی اسکی چمن بانوان در پیست اسکی فندقلوی نمین در سال ۱۴۰۰ آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمدپور، رئیس هیات اسکی و ورزش‌های زمستانی استان اردبیل با اشاره به آغاز اولین اردوی انتخابی تیم ملی اسکی چمن بانوان در پیست اسکی فندقلوی نمین در سال ۱۴۰۰ گفت:با هماهنگی‌های به عمل آمده توسط فدراسیون اسکی و اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل این اردو از اول خرداد در پیست چمن فندقلو شروع شده و قرار است تا یازدهم خرداد ماه سال جاری ادامه داشته باشد که برای برگزاری دور بعدی اردو نیز برنامه ریزی خواهد شد.

او افزود: تاکنون ۸ نفر از ورزشکاران پذیرش شده اند که ۷ نفر از اردبیل و ۱ نفر از اصفهان در این اردو حضور یافتند و در روز‌های آتی ۲ نفر نیز از استان آذربایجان شرقی به اردو خواهند پیوست.

سرپرست تیم ملی اسکی چمن بانوان بیان کرد:بازسازی‌های انجام شده در وضعیت مدرسه اسکی چمن تاثیر فراوانی در افزایش میزان ساعات تمرین در اردو گذاشته است که جا دارد از این اقدام عالی مسئولین محترم استانی به ویژه اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل قدردانی گردد.

داری، سرمربی تیم ملی اسکی چمن بانوان نیز از آمادگی بدنی ورزشکاران ابراز رضایت کرد و اظهار داشت: منتخبین این اردو‌ها برای شرکت در مسابقات جام جهانی در پیست بین المللی دیزین حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.