بازگشایی راه‌های سخت گذر دیشموک

رئیس اداره امور عشایری کهگیلویه گفت: ۱۲۰ کیلومتر راه روستایی و عشایری بخش دیشموک بازگشایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، اجتهادی رئیس اداره امور عشایری کهگیلویه از بازگشایی ۱۲۰ کیلومتر از راه‌های روستایی-عشایری بخش دیشموک به همت اداره امور عشایری و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان خبر داد.

خداداد اجتهادی گفت: سه دستگاه کامیون و تجهیزات لازم راه‌های ارتباطی روستای دلی مهتاب مرمت و بازسازی می شود.

اجتهادی از توزیع نهاد‌ه های دامی با توجه به خشکسالی، نبود و کمبود علوفه در مراتع بین عشایر کهگیلوبه خبر داد و افزود: به همین منظور تاکنون بیش از ۲۰۰ تن نهاده‌های دامی از قبیل جو و کنسانتره بین دامداران وعشایر این شهرستان توزیع شده است.

او با بیان اینکه هزار خانوار عشایری در بخش دیشموک ساکن هستند اضافه کرد: تا پایان امسال بیش از ۸۰۰ تن انواع نهاده‌های دامی بین عشایر شهرستان کهگیلویه توزیع می‌شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کهگیلوی از آغاز بازگشایی راه‌های روستایی و عشایری بخش دیشموک خبر داد و گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده در روز‌های آینده بازگشایی جاده منطقه مورخانی به سمت منطقه سرتنگ لیراب اجرا می‌شود.
دیانتی با بیان اینکه در این مرحله راه‌های ارتباطی روستا‌های رودریش، آجم، میدان، سبزمیر و دلی کما در بخش دیشموک بازگشایی می‌شوند افزود: این روند تا بازگشایی کامل راه‌های روستایی و عشایری منطقه دیشموک تداوم دارد.

او با اشاره به پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بازگشایی راه‌های بخش دیشموک در دستور کار قرار گرفت اضافه کرد: تا بیست روز آینده نزدیک به هفتاد کیلومتر دیگر از راه‌های روستایی و عشایری بخش دیشموک بازگشایی می‌شوند.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.