نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:

احداث مسکن محرومان مطالبه جدی مقام معظم رهبری از بنیاد مسکن است

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: احداث مسکن محرومان یکی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که این بنیاد با تمام توان سعی در اجرای این مطالبه دارد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام حسین روحانی نژاد نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در دیدار با استاندار گفت: خوشبختانه در حال حاضر در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان قزوین اقدامات بسیار خوبی در سایه همدلی و همراهی با مجموعه استانداری به وجود آمده است و حمایت‌های خوبی هم از سوی استانداری قزوین انجام شده که مطلوب ارزیابی می‌شود.

وی با اشاره اینکه نتیجه این همدلی ارائه خدمات بسیار زیاد و برجسته در استان قزوین بوده است، گفت: هم اکنون ۱۲۵ واحد مسکن محرومان شهری در دست احداث است که پیشرفت بسیار خوبی هم داشته است و امیدواریم هر چه سریعتر به بهره برداری برسد.

این مسئول افزود: در زمینه احداث مسکن روستایی هم پیشرفت قابل قبولی در استان قزوین حاصل شده و این امیدواری وجود دارد که در آینده‌ای نزدیک مقدار تعهد شده بنیاد مسکن به بهره برداری برسد.

روحانی نژاد اضافه کرد: در اقدام ملی مسکن هم احداث یک هزار و ۳۰۰ واحد با قدرت آغاز شده است و این بنیاد با توجه به اعطای تسهیلات به متقاضیان آمادگی همکاری درحد بالاتر را دارد.

وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری ۲ مطالبه جدی از نمایندگی، ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دارند که این ۲ مطالبه شامل احداث مسکن محرومان و برطرف شدن مشکلات مردم پس از بلایای طبیعی است.

این مقام  مسئول گفت: نیاز جامعه در مسکن خیلی زیاد است و این مهم وظیفه بنیاد را خیلی سخت‌تر می‌کند.

نماینده ولی فقیه در بیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: در بازسازی هم اقدامات بسیار برجسته‌ای در سال‌های گذشته انجام شده و در سی سخت یاسوج در عرض پنج روز فرآیند شناسایی تا تخصیص اعتبار در دولت انجام شد که بسیار مطلوب ارزیابی می‌شود و قرار است تا فصل سرما همه مردم اسکان پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار