آمار و عملکرد مرد ایتالیایی در تورین

آندره آ پیرلو بعد از تنها یک سال از هدایت تیم فوتبال یوونتوس کنار گذاشته شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آندره آ پیرلو که با تیم یوونتوس در این فصل عملکرد خوبی در مسابقات سری آ و همچنین لیگ قهرمانان اروپا نداشت؛ با وجود داشتن قرارداد تا پایان سال ۲۰۲۲ با بانوی پیر، امروز رسما با باشگاه یوونتوس قطع همکاری کرد و از این تیم اخراج شد.

این مربی جوان که تنها بعد از یک سال هدایت تیم جوانان یوونتوس به تیم بزرگسالان این باشگاه رسید، با وجود انتقاد‌های زیادی که نسبت به روش بازی تیم او مطرح می‌شد و همچنین کسب نکردن قهرمانی مسابقات سری آ، موفق به کسب ۲ جام با یوونتوسی‌ها شد. جام‌هایی که نتوانستند شغل این ستاره سابق دنیای فوتبال را برای او حفظ کنند.

آندره آ پیرلو در دوران سرمربیگری یک ساله خود در یوونتوس، در ۵۲ مسابقه‌ای که هدایت این تیم را بر عهده داشت ۳۴ پیروزی، ۱۰ تساوی و ۸ باخت را کسب کرد و در مجموع تیم او ۱۰۸ گل به ثمر رساند و ۵۰ گل نیز دریافت کرد.

تیم یوونتوس با هدایت پیرلو موفق به قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و همچنین سوپر کاپ این کشور شد. تیم پیرلو در سری آ، عنوان چهارمی را کسب کرد و در لیگ قهرمانان اروپا نیز در مرحله یک هشتم نهایی از این مسابقات حذف شد.

با توجه به اخراج پیرلو از ماسیمیلیانو آلگری به عنوان سرمربی بعدی بانوی پیر یاد می‌شود.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار