فرماندار ایرانشهر :

١۴١ شعبه اخذ رای در ایرانشهر پیش‌بینی شده است

شعبانی گفت: ١۴١ شعبه اخذ آرای واجدین شرایط حضور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا پیش‌بینی شده است.

علی شعبانی معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: در شهرستان ایرانشهر۱۴۱ شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده که از این تعداد ۹۸ شعبه ثابت و ۴۳ شعبه سیار که تعداد ۶۷ شعبه آن شهری و ۷۴ شعبه آن در روستاهاست،

او  بیان کرد: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا در سطح شهرستان ایرانشهر در نظر گرفته شده است.

فرماندار ایرانشهر با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات بیان کرد: حتی یک رای هم در سرنوشت کشور مهم و سازنده بوده و تکلیف ما پاسداری از امانت مردم، شفاف سازی، تسهیل برگزاری انتخابات و کمک به حضور مردم در پای صندوق رای و فرصت دادن به آنان برای نشان دادن اراده و خواست شان است.

او  خاطرنشان کرد: مردم سالاری دینی یعنی اجازه دهیم مردم با آگاهی و بینش خودشان انتخاب کنند و از مهندسی کردن فکر و اعمال سلیقه مان در انتخاب آنان جلوگیری کنیم.

شعبانی تاکید کرد: انتخابات پیش رو عزت و آبروی ما در عرصه ملی و بین المللی است و هیچکس نباید در برگزاری باشکوه و افتخار آفرین این جشن بزرگ ملی، سهل انگاری و تعلل کند.

او افزود: تمام مدیران و دستگاه‌های اداری و اجرایی شهرستان با تمام امکانات نرم افزاری و سخت افزاری خود برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن انتخابات آماده‌اند.

فرماندار ایرانشهر تصریح کرد: علما، گروه‌های سیاسی، روشنفکران و فعالان با بی طرفی کامل از ظرفیت‌های موجود در جهت آگاهی بخشی و اطلاع رسانی در انتخاب اصلح به مردم کمک کنند.

او گفت : در انتخاب شوراها، داشتن تخصص و توانایی افراد، شناخت و آگاهی آنان نسبت به قوانین، در نظر گرفتن ابعاد مختلف مدیریت شهر، علاقه به مردم و اولویت دادن به مصالح و منافع مردم و تدبیر برای تمهید محیط شهری مناسب و زیست پذیر که آسایش و رفاه عمومی را تامین کند باید مد نظر باشد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار